Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Strategy & Planning (20%)
- Build up company's annual & campaign-based communication strategy to support Categories to meet business objectives and based on the mid-term strategy from line manager.
- Make full-year & campaign-based communication plan to align with Brand managers & brief to agencies
- Own & manage all ATL budget allocation
2. ATL & BTL execution (60%)
- Lead the strategy implementation including full execution of communication campaigns to improve communication accross multiple touch points.
- Lead the planning & deployment of cross-category offline activations to enhance
- Lead the planning & execution of co-branding, collaboration, and sponsorship activities of the company
- In charge of managing all company's own-channels including website & all social media platforms
- Ensure consistent use of brand identity and messaging across company outputs
- Analyze social data & trend to inform future strategy and practices, content direction
3. Digitalization (10%)
- Support MKT Strategy Head in implementing digitalization for the company including but not limited to website enhancement, consumer database, CRM build-up etc.
- Collaborate & Consult category team in digital & content approaching projects / tasks
4. Team management (10%)
- Build up workflow & framework
- Training team members to grow up competencies
Yêu Cầu Công Việc
- A Bachelor degree or equivalent, major in Communications, Marketing or related field.
- At least 05 years of working experience with similar position
- Proven success in expanding a brand’s presence by creatively driving user-centric contents and digital experience with strategic minds and creativity
- Good communication
- Actively seeks opportunities and proposes solutions
- Fluently in English
- Working at District 1, FMCG company.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.