Company Description
Since its launch in May 2019, SmartPay has been dedicated to empowering and enriching the lives of micro, small, and medium enterprises by providing advanced and reliable technology. SmartPay now has over 650 thousand payment acceptance units and serves 40+ million users. The company is proud to have reached a paid-up capital of VND 865 billion by 2022 and is a member of the Vietnam Banks' Association.
Role Description
- Overseeing the development and implementation of digital lending strategies of SmartSME.
- Responsible for P&L and budget of SmartSME lending and insurance business.
- Developing and implementing acquisition strategies to create demand and identify lead generation sources.
- Establishing and maintaining partnerships with lead aggregators, fintechs, and e-commerce players.
- Proactively work with sales channels and partners to promote lending and insurance products.
- Work with different divisions in the bank to ensure success of lending products being promoted.
- Working with internal business units to identify and prioritize opportunities for process, technology, and change-related projects.
- Ensuring the digital app of SmartSME is simple but yet engaging for SME owners and relevant staff.
- Ensuring compliance with rules and regulations of SBV and authorities, whilst ensuring minimal risks to the business.
- Other tasks required by line manager / CEO.
Qualifications
- BA degree in Accounting, Business, Finance or relevant; higher is a plus.
- Minimum 7+ year experience sales in finance, accounting & auditing, or banking.
- Overall knowledge of commercial business and regulations that specifically affect SME or mSME credits.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Leadership experience in managing diverse teams.
- Knowledge of regulatory compliance in financial services.
- Experience in banking or financial institutions.
- Experience in retail lending or digital lending.
- Ability to structure, plan, and execute projects.
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.