A global leader in the lubrication and automotive industry, specializing in providing high-quality lubricants and related services to a wide range of industries, including automotive and industrial sectors. The company is known for its innovative solutions, technical expertise, and commitment to customer satisfaction. With a strong presence in Vietnam, it focuses on expanding its market share by building solid relationships with both local and international clients, particularly within the Korean market.
Job Responsibilities
- Take care of existing customers and explore new customers in the assigned area.
- Promote and sell the full range of the company’s products and services, providing detailed technical advice on the function of products.
- Address customer complaints and solve arising problems.
- Expand client networks, specifically targeting Korean customers.
- Develop new market segments and expand the customer base.
- Assist in identifying and developing potential areas as defined by the Assistant Sales Manager.
- Evaluate sales potential and develop sales programs for the assigned territory.
- Prepare sales reports after visiting customers and submit them to the Assistant Sales Manager or Sales Manager.
- Monitor and achieve sales targets/quotas set by the Assistant Sales Manager.
- Follow up on payment status and ensure timely collection of payments.
- Perform other tasks as assigned by management.
- Bachelor's degree.
- Technical knowledge is an advantage.
- Experience in sales and marketing, with preference for candidates who have experience in the retail sale market and have worked at Japanese companies.
- Willingness to travel and work in a global, professional team.
- Proficiency in English and Korean.
- Honest, hard-working, with a can-do attitude.
- Competitive salary depending on abilities (negotiable).
- All benefits in accordance with Labor Law and company regulations.
- Social insurance, health insurance, and unemployment insurance provided.
- 24/7 accident insurance package.
#cityhn
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.