Mô tả công việc
Merchandising Executive is responsible for driving sales and profitability through effective merchandising strategies and product assortments.
1. Online Delivery
- Responsible for strategies and sales revenue on e-commerce platforms and websites
- Manage, Select & list products for Online Delivery Menu (Update selling price, Remove stopped selling or unavailable stock items, selling seasonal item, update promotion monthly)
- Close/ open stores follow OP schedule or support in emergency cases
- Register with partners to apply delivery services to new stores opening and also support password and ID information for SM to access management App
- Coordinate with partners to kick off each project in the year
2. E-voucher
- Negotiation with partner about comission, workflow, e-voucher reward campaigns and others project to achieve target in the year
- Deal with the brand to maximize sales Voucher GS25
- Manage and release SOPs for using vouchers
- Coordinate with partners to solve issues during execution period
3. E-Wallet
- Negotiation with partner about comission, workflow and promotion monthly
- Manage monthly data to analyze and evaluate the market
- Manage and release SOPs for using e-wallet
- Coordinate with partners to solve issues during execution period (refund money, error transaction,etc)
4. Advertising and Other Income (Payoo, Momo cash-in,...)
- LCD/Wifi Marketing/POSM/ activation space: Utilize venues where agencies or brands can utilize advertising to negotiate rental agreements.
- Payoo, Momo cash-in: Manage cashing in/out services, make payments and buy phone cards, etc (Coordinate with partners to solve issues during execution period)
- Perform other tasks as assigned by Line Manager
- Organize new initiatives and stay current with service industry trends.
Yêu cầu công việc
- Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing,Trade or a related field
- In-depth understanding of retail industry trends, consumer behavior, market dynamics, and FMCG market situation.
- At least 02 years of experience working as a E-merchandiser or buyer at a supermarket, minimart, or working in E-commerce Field.
- Experience in product selection and assortment planning, negotiation, and partner management
- Strong analytical and critical thinking skills
- Results-oriented mindset and track record of achieving sales and profitability targets
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary.
- 100% salary in 2 months of probation.
- Special health insurance package of GS25.
- 12 annual leaves/year.
- 13th-month Salary
- Company‘s computer provided
- Working in a dynamic and fast-growing environment with many opportunities for promotion and development.
- Small holiday bonuses + birthday gifts
- Teambuilding, happy hour
- Free items at the office (tea, coffee,...)
- Convenient sales facilities right at the office.
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.