Mô tả công việc
- Oversee and direct all aspects of Finance and Accounting department in the hotel and its smooth running
- Ensure books, records and accounts are maintained accurately and fairly reflect the transactions and administration of the assets of the hotel
- Devise and maintain a system of internal accounting control sufficient to ensure that transactions are executed in accordance with Management’s general and specific authorisation and in compliance with generally accepted accounting principles and specific country legislation
- Ensure the hotel hold all required licenses and permit to operate
- Define and implement hotel internal control policies and procedures
- Provide assistance to other operational departments in the definition, implementation and follow-up of improved internal control tools
- Oversee and ensure the smooth running of Account Receivables, Credit and Cashiering, Cost controller, Purchasing functions
- Oversee and ensure the smooth running of Account Receivables, Credit and Cashiering functions
- Oversee and ensure the smooth running of the overall cost control functions
- Oversee and ensure the smooth running of the purchasing functions, in particular that all procurement of goods and services are done in accordance with the hotel policies and procedures.
- Review all proposed contracts for pricing and terms, ensuring that hotel’s interest comes
Quyền lợi được hưởng
-Dynamic, professional & open minded working environment
-Joining training courses according standard of AccorHotels
-Good salary, benefits and service charge
-Have annual physical examination
-Supporting shift meals at staff canteen and uniform
- 13th salary
- Birthday leave
Yêu cầu công việc
- 3 - 5 years in hotel accounting or audit with at least one year in an Assistant Financial Controller or similar supervisory role
- Bachelor’s degree in Accounting, Finance or related field
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good Communication and writing skills
Yêu cầu hồ sơ
* Công ty cổ phần đầu tư công nghiệp Tân Tạo là một doanh nghiệp phát triển khu công nghiệp và cơ sở hạ tầng hàng đầu tại Việt Nam. * Lĩnh vực hoạt động chính của Công ty cổ phần đầu tư và công nghiệp Tân Tạo: - Đầu tư, phát triển, xây dựng, khai thác thương mại các khu công nghiệp - Cung cấp các dịch vụ hỗ trợ trong khu công nghiệp bao gồm cả xúc tiến kinh doanh, cho thuê nhà xưởng, thiết bị xây dựng, văn phòng, cao ốc, trung tâm thương mại, các trang thiết bị. - Đầu tư, phát triển, xây dựng, khai thác hạ tầng thương mại bao gồm: - Các nhà máy nước cung cấp nước sạch và xử lý nước thải, hệ thống cấp thoát nước