Mô tả công việc
- To ensure the safety and security of the assets of the Hotel, Guests and Connectors. This includes the duties of Connector Entrance, Guest Entrance, Lobby, Check- Point;
- To ensure that the Hotel is a safe environment to work in and that our Connectors are following safe measures of working;
- The Security Officer will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained;
- Present and visible in the Guest Entrance, he or she is easily identifiable by guests as the person to whom they should go; Contributes to guests' sense of well-being and loyalty, by establishing a warm and personalized relationship;
- Gives priority to guest relations, while taking care to respect administrative procedures;
- Anticipates guests' needs and takes them into consideration. Handles guests' requests for information and provides answers; puts them in contact with the appropriate people;
- Handles any customer objections, comments or complaints; provides a response as soon as possible while the guest is still at the hotel;
- Make sure no hotel or guest’s property are taken out without approval and to refuse the access of unexpected persons;
- Make sure no hotel or guest’s property are taken out without approval and to refuse the access of unexpected persons;
- Strictly control hotel staff, visitors, suppliers and contractors coming in and out;
- To react quickly to an emergency situation;
- Highly focus on the monitors of guests and quickly react when finding guests in difficulty
- swimming;
- Patrol the entire premise (to include Back of House, Front of House, Ballroom, around hotel);
- Take notes any defects, unlocked door, misarranged fire extinguishers, suspicious
- item, strange smell, intruder, obstacles blocking the escapes;
- Check the hotel's garbage upon it's collection, following the Rules of the hotel;
- Control all vehicles coming in and out the hotel and back of house keys;
- To perform other related duties and special projects as required by the Security Manager/ Operation Manager, both within and outside the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Formal culinary education or equivalent certificate;
- Experience working in international settings, particularly in hotels, is highly desirable;
- Expertise in Asian cuisines and Western, cooking techniques ingredients, and flavors;
- Strict adherence to food safety and sanitation standards;
- Fluency in English and office computer skills;
- Strong leadership skills to manage and motivate a diverse team of chefs and kitchen staff.
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com or message via phone number 0901 817 431.
Từ tình yêu với Việt Nam và niềm đam mê cà phê, năm 1999, thương hiệu Highlands Coffee ra đời với khát vọng nâng tầm di sản cà phê lâu đời của Việt Nam và lan rộng tinh thần tự hào, kết nối hài hoà giữa truyền thống với hiện đại.
Bắt đầu với sản phẩm cà phê đóng gói tại Hà Nội vào năm 2000, chúng tôi đã nhanh chóng phát triển và mở rộng thành thương hiệu quán cà phê nổi tiếng và không ngừng mở rộng hoạt động trong và ngoài nước từ năm 2002.
Qua một chặng đường dài, chúng tôi đã không ngừng mang đến những sản phẩm cà phê thơm ngon, sánh đượm trong không gian thoải mái và lịch sự. Những ly cà phê của chúng tôi không chỉ đơn thuần là thức uống quen thuộc mà còn mang trên mình một sứ mệnh văn hóa phản ánh một phần nếp sống hiện đại của người Việt Nam.
Đến nay, Highlands Coffee® vẫn duy trì khâu phân loại cà phê bằng tay để chọn ra từng hạt cà phê chất lượng nhất, rang mới mỗi ngày và phục vụ quý khách với nụ cười rạng rỡ trên môi. Bí quyết thành công của chúng tôi là đây: không gian quán tuyệt vời, sản phẩm tuyệt hảo và dịch vụ chu đáo với mức giá phù hợp.
Review Highlands Coffee
Môi trường làm việc nhịp độ nhanh
Môi trường, quản lý thân thiện nhưng đồng nghiệp cạnh tranh, nói xấu nhau
Toàn thời gian