Mô tả công việc
• Develop and implement comprehensive user growth marketing plan aligned with company objectives
• Identify key growth opportunities and set actionable goals to drive user acquisition and retention
• Collaborate with cross-functional teams to ensure growth initiatives align with business objectives
• Develop and manage the growth marketing budget, efficiently allocating resources to maximize ROI
• Analyze user data and behavior to identify opportunities for improving acquisition and retention
• Implement strategies for user feedback collection and leverage insights to improve user experience
• Coordinate with other teams to operate CRM and Marketing Automation
• Stay informed about industry developments, latest digital marketing trends, technologies best practices and integrate relevant insights into marketing strategies.
2. Data Solution
• Manage data pools (organic and paid sources) & propose solutions to achieve business and marketing objectives
• Study data pools to find valuable insights and behaviors of target audiences/ potential customers
• Ensure data collection follow guideline of legal and compliance.
3. Media Performance
• Define key performance indicators (KPIs) and set performance targets for marketing campaigns with given budget
• Ensure campaigns KPI are aligned with overall marketing objectives
• Develop media plan, run, follow up and optimize to achieve campaign KPI
• Collaborate and manage media agencies, publications, platforms... to ensure campaign run effectively and smoothly
• Responsible for SEO, ASO & SEM
• Implement data-driven adjustments to improve conversion rates and reduce customer acquisition costs
• Other tasks assigned by Line Manager.
Yêu cầu công việc
• Minimum of 5 years of experience in Digital Performance Marketing, App Growth... preferably in Financial or Technology sector
• At least 3 years of experience working in Global Media Agency
• Proven track record of developing and executing successful user growth strategies
• Strong analytical skills with a data-driven approach to decision making
• Able to work independently. Good communication in English
• Good communication and interpersonal skills.
Quyền lợi được hưởng
Attractive Bonus Policy
Chăm sóc sức khoẻ
Compulsory Insurances full salary (Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance) based on the Labor Code and PVI premium health Insurance based on the Company's regulations
Nghỉ phép có lương
11 Public holidays based on the Labor Code, 20 Annual leave days based on the Company's regulation, 5-year-employee has 1 more annual leave day
Tổng Công ty Đối Tác Chân Thật (TCT ĐTCT) được thành lập vào ngày 11/05/2009. Sau 13 năm xây dựng và phát triển, ĐTCT đã trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực Logistics tại Việt Nam, trở thành đối tác tin cậy của rất nhiều doanh nghiệp trong và ngoài nước.
Hiện nay, chúng tôi có 15 Depots đang đặt tại các thành phố lớn của Việt Nam và Campuchia với tổng diện tích hơn 65 ha như: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đà Nẵng, Hải Phòng và Phnom Penh. Cung cấp các Dịch vụ Logistics, Dịch vụ Container, Dịch vụ Vận tải & Hàng hải với phương châm an toàn, chất lượng, phục vụ kịp thời và nhanh chóng.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2009
Mission
- Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc.
Review Đối Tác Chân Thật - Genuine Partner
Môi trường làm việc tệ, công ty không cung cấp máy tính (RV)
OT không có lương, bày vẽ các hoạt động bên ngoài và bắt buộc nhân viên tham gia (RV)
Công ty không chuyên nghiệp (RV)