Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main responsibility: For processing Job Entry, Change orders to Eng’g and to coordinate with Order Management Supervisor for non-standard Items / follow up with all concerned departments in achieving Customer requirements as per the Signed Contract.
Authority: To review contract documents, drawings, estimates, design calculations and L/C advices, etc. Prepare several documents and sign to process for further actions that are concerned in CIF/FJBD, Shipping Release, Job Status, CO, ARF, Claim, UMR Change, etc. Assist Order Management Supervisor in preparation of Loading Plan and Production schedule. Monitor with the secretary for updating the MFS System.
Responsibility in details:
*Processing of Order Entry/Change orders: Review the PIS, Change Orders, Claims etc. received from Sales Office, Prepares the final job PIS .., Consults with the OM Supervisor ,...To lead the OM Engineers in the absence of OM Supervisor
* Follow ups with area office and Coordination with Other Departments at Head Office: Actively maintain / track the latest status, Coordinate with other Dept (Purchasing, Finance..) ., Update and follow-up on jobs and keeps the Area Office updated status.., Issue Shipping Release .., Works as a liaison office between various departments in Head Office and between H.O and Sales Offices.
* Processing of Claims
* Processing jobs with Erection under companys' scope
Yêu Cầu Công Việc
* Bachelor in Civil/Architectural Engineering (or) Diploma in Civil Engineering with a min. of 1-2 years experience (Essential qualification)
* Diploma/Bachelor’s Degree in Civil Eng’g (or) Contract Management (Desired qualification)
* Knowledge of MS Office, Auto CAD and Computer Applications in Engineering Works
*At least 5 years experience in Project Management (Preferably involved in PEB / Structural Steel Fabrication / Erection)
* Good command in English
* Self-motivated, elaborated communication skills and speed of action in accordance with the requirements of the job
* Good looking, Dynamic and Optimistic
Quyền lợi:
*Salary: From 35-50 Mil VND Gross
* Offer 13th month bonus, bonus on every special occasions
* Our staffs are entitled with annual leave, self marriage and child's marriage leave, bereavement leave (including death of grandparents and siblings),…
* 100% full of gross salary during the probation time
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: 35 Tr - 50 Tr VND
Tổng Công ty Đối Tác Chân Thật (TCT ĐTCT) được thành lập vào ngày 11/05/2009. Sau 13 năm xây dựng và phát triển, ĐTCT đã trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực Logistics tại Việt Nam, trở thành đối tác tin cậy của rất nhiều doanh nghiệp trong và ngoài nước.
Hiện nay, chúng tôi có 15 Depots đang đặt tại các thành phố lớn của Việt Nam và Campuchia với tổng diện tích hơn 65 ha như: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đà Nẵng, Hải Phòng và Phnom Penh. Cung cấp các Dịch vụ Logistics, Dịch vụ Container, Dịch vụ Vận tải & Hàng hải với phương châm an toàn, chất lượng, phục vụ kịp thời và nhanh chóng.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2009
Mission
- Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc.
Review Đối Tác Chân Thật - Genuine Partner
Môi trường làm việc tệ, công ty không cung cấp máy tính (RV)
OT không có lương, bày vẽ các hoạt động bên ngoài và bắt buộc nhân viên tham gia (RV)
Công ty không chuyên nghiệp (RV)