Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

Cập nhật 26/09/2024 12:50
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HÓA MỸ PHẨM MỸ HẢO
OPERATION STAFF
CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO
130 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers

- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.

- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.

- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.

- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.

- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.

- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.

- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.

- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.

- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.

- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.

- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.

- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.

- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.

- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.

Yêu Cầu Công Việc

Education Level Required: Diploma Degree or above.

Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).

-          Demonstrate good verbal and written English skills.

-          Demonstrate good communication skills.

-          Have a teamwork spirit and strong work ethics.

-          Possess an ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.

-          Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.

-          Ability to prioritize, planning skills, well-organized, multitasking.

-          Presentation skills, Complaint handling skills.

-          Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.

-          Be creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Cobi Tower 2, 2-4 Đường Số 8, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 26 - 35
  • Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN HÓA MỸ PHẨM MỸ HẢO
CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
F1/35 (Hương lộ 80) Vĩnh Lộc, Xã Vĩnh Lộc B, Huyện Bình Chánh

Được thành lập từ năm 1978, Công ty Cổ Phần Hóa Mỹ Phẩm Mỹ Hảo từng là một cơ sở kinh doanh sản xuất hóa mỹ phẩm nhỏ, qua sự cố gắng không ngừng cải tiến về chất lượng và mô hình kinh doanh, đến nay đã chuyển sang hình thức cơ cấu cổ phần hoá công ty.

Qua hơn 30 năm xây dựng và phát triển thương hiệu, Mỹ Hảo đã có một vị trí xứng đáng và đứng vững trên thị trường nói chung hay những sản phẩm đáng tin cậy nói riêng. Công ty luôn lựa chọn và mang đến những mặt hàng tốt nhất cho khách hàng. Với phương châm “ UY TÍN – CHẤT LƯỢNG “ công ty Mỹ Hảo cam kết sẽ đáp ứng đủ nhu cầu sử dụng của người tiêu dùng.

Sản phẩm : Nước rửa chén, nước giặt, nước tẩy rửa bồn cầu, nước hoa,..

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

Click để đánh giá