Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

Cập nhật 15/11/2024 20:34
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HÓA MỸ PHẨM MỸ HẢO
Operations Executive (Import - Export staff for Trading Company)
CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO
134 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities:

· Shipment coordination and custom clearance with suppliers, vendors (3rd party logistics) and customers

· Provide support for marketing and events coordination.

· Assist in preparation of pricelist and quotation to customers, reviewing terms for sales contract and purchase order, and managing sales team’s enquiries such as stock availability etc.

· Assist in coordinating suppliers’ lead time and customer customers’ delivery order to ensure timely arrival of stocks.

· Order management for key account customers.

· Follow up with customers and ensure full payment is received.

· Assist in application and renewal of regulatory authorities’ licenses whenever required.

· Ensure proper record filing/documentation and accurate inventory movements.

· Preparation of monthly management reports.

· Other duties as assigned by Reporting Manager

Yêu Cầu Công Việc

Pre-requisites:

• Degree in Business Administration or equivalent qualifications

• 2-3 year of working experience and has the relevant experience in the following area

  • sales support
  • shipping/freight/custom clearance
  • warehouse operations e.g. inventory control

• An organized, meticulous, and disciplined person with a good eye for details

• Able to work in teams as well as independently.

• Must be able to work in a fast-paced environment.

• Good proficiency in written and spoken English.

• Proficient in MS Office (Word, excel and PowerPoint)

• Knowledge of Trade Facilities like Letter of Credit is advantageous.

• Able to work at Tan Binh District (HCMC)

Benefits:

  • Attractive salary and bonus
  • 5-day working week: Monday to Friday
  • Local and overseas product trainings provided
  • International and stable work environment
  • Good career development opportunities
  • Annual team-bonding event
  • Healthcare Insurance

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
2/13a Bạch Đằng Phường 2, Phường 2, Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN HÓA MỸ PHẨM MỸ HẢO
CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
F1/35 (Hương lộ 80) Vĩnh Lộc, Xã Vĩnh Lộc B, Huyện Bình Chánh

Được thành lập từ năm 1978, Công ty Cổ Phần Hóa Mỹ Phẩm Mỹ Hảo từng là một cơ sở kinh doanh sản xuất hóa mỹ phẩm nhỏ, qua sự cố gắng không ngừng cải tiến về chất lượng và mô hình kinh doanh, đến nay đã chuyển sang hình thức cơ cấu cổ phần hoá công ty.

Qua hơn 30 năm xây dựng và phát triển thương hiệu, Mỹ Hảo đã có một vị trí xứng đáng và đứng vững trên thị trường nói chung hay những sản phẩm đáng tin cậy nói riêng. Công ty luôn lựa chọn và mang đến những mặt hàng tốt nhất cho khách hàng. Với phương châm “ UY TÍN – CHẤT LƯỢNG “ công ty Mỹ Hảo cam kết sẽ đáp ứng đủ nhu cầu sử dụng của người tiêu dùng.

Sản phẩm : Nước rửa chén, nước giặt, nước tẩy rửa bồn cầu, nước hoa,..

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ HẢO

Click để đánh giá