Expired date: 31/12/2024
Team: Marketing
About UrBox
UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 200 brands & 15,000 accepted online and offline stores in Vietnam.
UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam
We are proud to be the prime partners in providing loyalty & reward solution gifting and loyalty solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more
Job Description
- Build a clear, comprehensive content strategy & implement detailed action plans on the following social channels, with 70% focus on B2B contents (company’s products & solutions, industry knowledge sharing) and 30% on B2C (UrBox App, end-users trends & insights)
- Website: Write & upload content to introduce about our company and its services; be able to highlight our USP; add meta data & back-links to improve SEO; perform periodic interview/survey with our clients/partners/users to compose convincing testimonials and informative blogs
- LinkedIn: Build up UrBox LinkedIn page from scratch to attract a high number of followers with good content strategy.
- Company credentials: Support BD/Partnership team to build sales pitch documents with compelling storytelling and highly attractive visualization, which can greatly boost BD/sales performance; Produce high-quality TVCs, product demo and guidance videos for clients/users upon request.
- Manage daily post on our Facebook Fan-pages & Explore fun/creative approach to building up our company presence on new social channels/means: Tiktok, Facebook community groups, Seeding, KOL, etc
- UrBox App: Schedule and prepare daily content for Banner/App Push/other App inventories; Allocate the Banner/Noti slots reasonably between different business lines and introduce processes to manage the booking efficiently.
- Advanced: Strategically write; or seek partnership with organizations/agencies to co-author and co-publish E-books, Whitepapers, Case studies, etc to promote UrBox‘s brand name and expertise in the relevant industry fields, thus supporting B2B lead generation.
- Work with the Design team to order creative assets; perform quality checks to ensure meeting UrBox brand guidelines.
- Manage overall content schedule on all channels to optimize slots and avoid conflicts; Continuously track, monitor and improve performance (impression, engagement, etc).
- Perform other related tasks as assigned by the line manager.
- Education: Bachelor’s Degree in Marketing/Business or related field from a reputable University.
- Experience: More than 2 years of experience in Social/Content Marketing; preferably in B2B/B2B2C companies; and/or having built your own social channel (Tiktok/Facebook fanpage, etc) (please include portfolio when applying)
- Skill-sets required: Exceptional content writing skill, Product/Service/Company understanding & Insight driving, Creative thinking, Strong interpersonal skills
- Personality/Others: Can-do spirit, Proactivity, High Commitment
Full Name *
Email Address *
Phone Number *
- More information
To attach your Resume, click here to upload from your Computer.
Security code *
Submit
Related jobs
- TeleMarketing Executive
CÔNG TY CỔ PHẦN ICHECK được thành lập từ năm 2015 với sứ mệnh bảo vệ lợi ích người tiêu dùng và uy tín thương hiệu, iCheck không chỉ hoàn thành tốt mục tiêu ban đầu mà đã và đang nhanh chóng có những bước tiến khẳng định vị thế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp chuyển đổi số toàn diện cho doanh nghiệp. Từ một ứng dụng quét dữ liệu, iCheck Scanner trở thành mạng xã hội sản phẩm – tiêu dùng duy nhất tại Việt Nam hỗ trợ bảo vệ người tiêu dùng và doanh nghiệp với sứ mệnh tạo nên chuẩn mực minh bạch thông tin và nguồn gốc sản phẩm.
Tầm nhìn
iCheck là tập đoàn công nghệ mang tầm khu vực cung cấp giải pháp số hoá sản phẩm, dịch vụ giúp Doanh nghiệp chuyển đổi số hiệu quả, tăng doanh thu, giảm chi phí.
Sứ mệnh
iCheck là chuẩn mực minh bạch thông tin và nguồn gốc sản phẩm nhằm giúp Doanh nghiệp chân chính gia tăng uy tín, tăng sức cạnh tranh, đồng thời kết nối hiệu quả với khách hàng.
Giá trị cốt lõi
- Luôn phát triển bản thân
- Integrity - Sự trọn vẹn
- Lấy mình làm gốc rễ vấn đề
- Làm việc dựa trên số liệu
- Lấy khách hàng làm trọng tâm
- Yêu thương và tương trợ
Thành tựu nổi bật
Đến nay iCheck đã có hơn 100 triệu lượt scan hàng tháng, hơn 20 triệu lượt tải, 2 triệu người dùng thường xuyên trong tháng và hơn 20.000 nhãn hàng hợp tác.
Chúng tôi tự hào là đơn vị:
- ĐẠT TOP 10 SẢN PHẨM TIÊU BIỂU ĐƯỢC TIN DÙNG – Giải thưởng do VTV tổ chức nhằm vinh danh những doanh nghiệp có nhiều đóng góp vào sự nghiệp phát triển bền vững nguồn nhân lực tại Việt Nam.
- GIẢI THƯỞNG PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC XANH – Giải thưởng do đài truyền hình Hà Nội kết hợp với VOV tổ chức và trao giải. Giải thưởng vinh danh nhà lãnh đạo tiêu biểu – thời đại Hồ Chí Minh nhân tài đất Việt- thời kì đổi mới
- TOP 10 DOANH NGHIỆP LÃNH ĐẠO XUẤT SẮC NHẤT – Giải thưởng thương hiệu vàng Thăng Long do Hội Chống hàng giả và Bảo vệ thương hiệu TP Hà Nội tổ chức nhằm tôn vinh và bảo vệ những doanh nghiệp sản xuất kinh doanh uy tín, chất lượng, doanh nhân tâm đức.
Mỗi giải thưởng đạt được là sự khẳng định rõ ràng về năng lực, vị thế và nỗ lực phát triển không ngừng của iCheck theo thời gian. Đây cũng đồng thời là động lực để chúng tôi không ngừng nghiên cứu và tiên phong thử nghiệm những công nghệ mới, góp phần khẳng định vị thế của mình cũng như nâng cao chất lượng dịch vụ.
Review iCheck Trace - Giải pháp Truy xuất nguồn gốc
Các bộ phận đều có vài đầu mục liên quan đến nhau mà k giúp đỡ nhau mấy
Công ty hay để KPi cao chót vót xong đến lúc sale không đạt thì bảo kinh doanh kém
Công ty cắt giảm 40% nhân sự, việc của những người layoff lại đưa cho người ở lại