- Build the plans and strategies of Sales
- Synthesize, analyze, evaluate data, collect information from the market to propose suitable business strategies for each period.
- Search, maintain and expand relationships with customers
- Directly searching, expanding and increasing new sources of customers
- Suppervise and maintain the customer base; constantly enhance and improve customers' satisfaction.
- Combine with CS Dept. to feedback & sovle customers' problems
- Support, participate in the recruitment process of Sales staff
- Develop training programs, direct training to ensure the quality of Sales staff, evaluate employee performance periodically
- Supervise the activities of Sales staff, speed up the progress, quality and capacity of Sales staff's work.
- Propose to reward/reprimand/discipline Sales staff base on case-by-case
- Plan of Sales team's activities & organize the implementation. Report periodically as required by BOD.
- Coordinate with company departments, suppliers to find suitable solutions for customers.
- Graduate from University/College with related fields.
- 1-2 years experiences in similar position.
- Good at Chinese.
- Good interpersonal and negotiation skills.
- Good Analytical skills and Customer care skills.
SAGOMED được biết đến là một trong những doanh nghiệp dẫn đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp các giải pháp kỹ thuật hiện đại, chuyên sâu, hoàn chỉnh và trọn gói trong các lĩnh vực sau: Hệ thống khí y tế trung tâm, Hệ thống khí sạch áp lực dương, Nội thất phòng mổ, thiết bị phòng mổ, ICU, hệ thống báo gọi y tá… cho các dự án đầu tư xây dựng mới hay cải tạo Bệnh viện đạt các tiêu chuẩn quốc gia và tiêu chuẩn quốc tế.
SAGOMED là một trong 115 doanh nghiệp trong cả nước và là doanh nghiệp duy nhất hoạt động trong lĩnh vực y tế đạt chứng nhận Thương hiệu hàng đầu Việt Nam năm 2014 do tổ chức quốc tế Global GTA (UK) phối hợp với Viện nghiên cứu kinh tế Việt Nam - Trung tâm nghiên cứu người tiêu dùng Việt Nam đánh giá độc lập dưới sự giám sát khắt khe của tổ chức InterConfirmity (Đức).
SAGOMED luôn đề cao nhân tài, phù hợp với văn hóa, giá trị cốt lõi của doanh nghiệp để cùng nhau xây dựng doanh nghiệp tốt nhất, phục vụ cho sự phát triển của nền y tế Việt Nam.