Việc làm Nhựa Châu Âu EuroPlas

Cập nhật 01/10/2024 22:40
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA CHÂU ÂU EuroPlas
Campaign Planner
Nhựa Châu Âu EuroPlas
80 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 11 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
About us: Soctrip.com is a vibrant and rapidly growing ecosystem platform, dedicated to connecting people worldwide and fostering a community of exploration and discovery. Our platform serves as a community for users to share experiences, discover new destinations, and connect with like-minded individuals.
Why join Us:
We offer an experience that transcends traditional social networking platforms. At its core, our platform integrates a comprehensive array of services including Online Travel Agency (OTA), Restaurant service, and Shopping, providing users with a seamless and enriching ecosystem for both social interaction and practical needs. We facilitates effortless travel planning, allowing users to book flights, accommodations, and activities with ease, all within the same platform where they connect with friends and family. The Restaurant service brings together culinary enthusiasts and food lovers, enabling them to discover new recipes, share cooking tips, and even order food delivery directly through the platform. Meanwhile, the Shopping feature empowers users to explore a vast marketplace, discover unique products, and make purchases in our ecosystem.
What will you do
Planning and manage promotional campaign schedules of brands and partners of e-commerce: birthday, November 11, December 12, Holiday,...etc
Brainstorm ideas and develop interesting campaigns to attract and increase traffic
Manage the promotional programs to ensure the performance.
Receive and process arising tasks under the direction of the Board of Directors
Implement cooperative promotional programs with partners
Daily or weekly report the campaign performance
Program management : Monitor the performance of campaigns across various platforms, adjusting strategy as needed to optimize spend and ROI or ROAS
Performance analytics: Use analytics tools to track campaign performance, generate insights, and generate detailed reports
What will you have
Our company prioritizes employee well-being with a comprehensive benefits package. We offer a robust insurance policy, encouraging work-life balance with tourism benefits. Recognizing dedication, we provide bonus incentives and salary increases, along with seniority allowances. Generous annual leave ensures employees can recharge and enjoy time off.
With our innovative approach to integration and user experience, our system redefines the boundaries of social networking, offering a holistic solution that caters to both social and practical needs in the modern digital age.
Planning and manage promotional campaign schedules of brands and partners of e-commerce: birthday, November 11, December 12, Holiday,...etc
Brainstorm ideas and develop interesting campaigns to attract and increase traffic
Manage the promotional programs to ensure the performance.
Receive and process arising tasks under the direction of the Board of Directors
Implement cooperative promotional programs with partners
Daily or weekly report the campaign performance
Program management : Monitor the performance of campaigns across various platforms, adjusting strategy as needed to optimize spend and ROI or ROAS
Performance analytics: Use analytics tools to track campaign performance, generate insights, and generate detailed reportsYêu Cầu Công Việc
What will you need
Be trendy according to GenZ trends.
Creativity and flexibility in work.
Have strategic thinking.
Good communication, negotiation, negotiation and situation handling skills.
Foreign language proficiency: use English fluently to meet work needs.
Graduated from University majoring in Marketing, Economics, Business Administration or related majors.
Have experience in an Ecommerce environment or retail chain for 1 year or more.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA CHÂU ÂU EuroPlas
Nhựa Châu Âu EuroPlas Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô A66, Khu A, Khu đấu giá quyền sử dụng đất khu 3ha

Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu (EuP) được thành lập năm 2007, là một trong 5 nhà sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch hàng đầu thế giới. Hiện nay sản phẩm của EuP có mặt trên cả ba miền Bắc – Trung – Nam và xuất khẩu hơn 100 quốc gia trên thế giới. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ; Định hướng chiến lược rõ ràng của Ban Lãnh đạo; Tinh thần đoàn kết lao động nỗ lực của tập thể CBCNV; Hệ thống dây chuyền thiết bị hiện đại. Từ đó, Công ty CP Nhựa Châu Âu đã và đang khẳng định được uy tín, thương hiệu của mình trên thị trường trong và ngoài nước.

Trải qua 16 năm xây dựng và trưởng thành, EuP đã trở thành cái tên số 1 trên thị trường filler masterbatch toàn cầu. Với tôn chỉ không ngừng đổi mới, sáng tạo, Nhựa Châu Âu tin rằng nguồn nhân lực chính là chìa khóa cốt lõi cho sự thịnh vượng và trường tồn của doanh nghiệp.

Với vị thế là nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới, EuroPlas tự hào đem tới giải pháp vật liệu nhựa độc đáo, giúp nhà máy của khách hàng tối ưu được chi phí sản xuất, nâng cao năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp trên thị trường. 

Chính sách bảo hiểm 

  • Hưởng các chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn theo quy định Bộ Luật Lao Động 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Nghỉ mát, du lịch hằng năm
  • Party kỉ niệm ngày thành lập, các sự kiện Lễ, Tết, 30/4 - 01/05..
  • Câu Lạc Bộ thể thao 

Lịch sử thành lập 

  • Năm 2007, Thành lập Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu
  • Năm 2008, Khánh thành nhà máy tại Hà Nam với công suất 700 tấn/tháng
  • Năm 2010, Lần đầu tiên EuP tham gia hội chợ K - Hội chợ ngành nhựa lớn nhất thế giới tại Đức - đặt nền móng cho hoạt động xuất khẩu
  • Năm 2011, Khánh thành nhà máy thứ hai tại Nghệ An trên diện tích 30.000 m2, chạm mốc công suất 11000 tấn/tháng
  • Năm 2018, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building I
  • Năm 2019, Ra mắt nhãn hiệu Nhựa sinh học BiONext và giới thiệu tại Hội chợ K 2019
  • Năm 2020, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building II
  • Năm 2021, EuP trở thành nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới
  • Năm 2022, Khởi công xây dựng nhà máy Nhựa Châu Âu Long An. 

Mission

  • Nâng cao lợi thế cạnh tranh cho doanh nghiệp thông qua các giải pháp nguyên liệu tối ưu.

Những nghề phổ biến tại Nhựa Châu Âu EuroPlas

Bạn làm việc tại Nhựa Châu Âu EuroPlas? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhựa Châu Âu EuroPlas

Nhựa Châu Âu EuroPlas

Click để đánh giá