Nhựa Châu Âu EuroPlas

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nhựa Châu Âu EuroPlas

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Vận tải
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Xây dựng
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Nhựa Châu Âu EuroPlas

Cập nhật 23/02/2025 20:12
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA CHÂU ÂU EuroPlas
Area Sales Executive (Giám Sát Kinh Doanh) - Khu Vực Lâm Đồng
Nhựa Châu Âu EuroPlas
94 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lâm Đồng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Execute administrative tasks

  • Making plans & compliance with its deadline (3M). Breaking the monthly sales target down to retailers
  • Making reports & compliance with its deadline (3M)
    • Breakdown the profit by monthly or whenever changing
    • Update call-sheet into sales call system
    • Other reports required by line manager
  • Execute some paper works to make sure all sales activities to be run smoothly such as:
    • Propose promotion program and make the report
    • Propose Over-sales
    • Prepare Sales Contract
    • Update and report project/contractor data
    • Prepare other communication (letter, dialogue…)
    • Claim expense & Cash advance, …
  • Participate actively trainings and any program held by the company.
  • Work or co-operate with MI independently and do some analysis and/or forecast about sales, market, competitor… and then prepare a proposal to line manager

2. Follow up and implement communication net-working

  • Follow up and implement the Internal communication:
    • Participate in weekly meeting, monthly meeting in sales section
    • Actively join cross – function meeting if any
    • Check internal mail and response accordingly
    • Share information relating to market, customer, competitor, promotions in place with line-manager and others.
  • Follow up and implement the External communication
    • Keep our customer informed about HVL policy, promotion programs… in place.
    • Get any feedbacks from customer about HVL product, service, sales policy… and report to line manager with respective comments/solutions.
    • Conduct market intelligence.
    • Build up a net-work of construction companies (private or state owned) and / or other government office relating to our industry.

3. Follow up marketing channel management

  • Propose and conduct build-up of an efficient net-work of distributors in assigned territory.
  • Co-operate with distributors to implement sales and/or marketing activities/programs in the assigned market.
  • Co-operate with distributors working with their customers such as retailers, contractors, specifies… to gain some key sales & marketing objectives in respect of sales volume, market coverage, retail chain-efficiency and so on …
  • Pro-actively manage distributors doing their business in compliance with policies and/or procedures set by Holcim such as Over-sales, territory assigned management (bombing control), pricing…
  • Follow up Master Coverage Plan (MCP) visiting retailers to improve HVL bag intensified distributions.
  • Build up networking with construction companies, contractors, specifiers, board of project management
  • Make analysis and give proposals to line manager for distribution management improvement.

4.Cooperate with cross-functional on daily sales operation

  • Co-operate with technical support to give consultancy to end-users or solve complain to customers according to Customer Complain Tracking System (CCTS).
  • Co-operate with Regional Marketing Supervisor (RMS) to hold workshops (RW, TW, FGM, MS), implement trade marketing promotions to customers and other marketing actives/events if any.
  • A long with customer service suggest credit supporting to relevant distributor and manage effectively credit granted to distributor to prevent bad debts from distributors.
  • With logistic and production ensure physical distribution flow from HVL plan to end-user runs well at the best cost but high satisfaction from customers.
  • Other assignments by line managers

Yêu Cầu Công Việc

1. Educational Qualifications:

  • B.A Degree
  • Selling skill
  • Planning skill
  • Negotiation skill
  • Presentation skill
  • Sales management
  • Technical Knowledge in terms of products and concrete.
  • Able to use Microsoft Office and PowerPoint.
  • English skill approximately level B (or TOEIC 500)

2. Relevant Experience:

  • At least one-year working in sales technique both building material and household products.
  • Having good relationship with construction-related bodies is preferable.

3. Leadership Competencies

  • Customer Focus
  • Leads for Performance
  • Communication
  • Fosters Teamwork and Cooperation
  • Adapts and Learn
  • Engage and Inspires
  • Cultivates relationships and networks

Thông tin khác

  • Độ tuổi: 23 - 30
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA CHÂU ÂU EuroPlas
Nhựa Châu Âu EuroPlas Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô A66, Khu A, Khu đấu giá quyền sử dụng đất khu 3ha

Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu (EuP) được thành lập năm 2007, là một trong 5 nhà sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch hàng đầu thế giới. Hiện nay sản phẩm của EuP có mặt trên cả ba miền Bắc – Trung – Nam và xuất khẩu hơn 100 quốc gia trên thế giới. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ; Định hướng chiến lược rõ ràng của Ban Lãnh đạo; Tinh thần đoàn kết lao động nỗ lực của tập thể CBCNV; Hệ thống dây chuyền thiết bị hiện đại. Từ đó, Công ty CP Nhựa Châu Âu đã và đang khẳng định được uy tín, thương hiệu của mình trên thị trường trong và ngoài nước.

Trải qua 16 năm xây dựng và trưởng thành, EuP đã trở thành cái tên số 1 trên thị trường filler masterbatch toàn cầu. Với tôn chỉ không ngừng đổi mới, sáng tạo, Nhựa Châu Âu tin rằng nguồn nhân lực chính là chìa khóa cốt lõi cho sự thịnh vượng và trường tồn của doanh nghiệp.

Với vị thế là nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới, EuroPlas tự hào đem tới giải pháp vật liệu nhựa độc đáo, giúp nhà máy của khách hàng tối ưu được chi phí sản xuất, nâng cao năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp trên thị trường. 

Chính sách bảo hiểm 

  • Hưởng các chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn theo quy định Bộ Luật Lao Động 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Nghỉ mát, du lịch hằng năm
  • Party kỉ niệm ngày thành lập, các sự kiện Lễ, Tết, 30/4 - 01/05..
  • Câu Lạc Bộ thể thao 

Lịch sử thành lập 

  • Năm 2007, Thành lập Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu
  • Năm 2008, Khánh thành nhà máy tại Hà Nam với công suất 700 tấn/tháng
  • Năm 2010, Lần đầu tiên EuP tham gia hội chợ K - Hội chợ ngành nhựa lớn nhất thế giới tại Đức - đặt nền móng cho hoạt động xuất khẩu
  • Năm 2011, Khánh thành nhà máy thứ hai tại Nghệ An trên diện tích 30.000 m2, chạm mốc công suất 11000 tấn/tháng
  • Năm 2018, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building I
  • Năm 2019, Ra mắt nhãn hiệu Nhựa sinh học BiONext và giới thiệu tại Hội chợ K 2019
  • Năm 2020, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building II
  • Năm 2021, EuP trở thành nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới
  • Năm 2022, Khởi công xây dựng nhà máy Nhựa Châu Âu Long An. 

Mission

  • Nâng cao lợi thế cạnh tranh cho doanh nghiệp thông qua các giải pháp nguyên liệu tối ưu.

Những nghề phổ biến tại Nhựa Châu Âu EuroPlas

Bạn làm việc tại Nhựa Châu Âu EuroPlas? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhựa Châu Âu EuroPlas

Nhựa Châu Âu EuroPlas

Click để đánh giá