Việc làm CÔNG TY NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN

Cập nhật 25/12/2024 23:58
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN
EXPANSION PROJECT SUPERVISOR
CÔNG TY NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN
58 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

Expansion Project Supervisor for building chocolate shops plays a hands-on role in supervising day-to-day tasks, ensuring the project stays on track and meets specific business goals. The project supervisor will be involved in the operational aspects and strategic decisions regarding the shop's identity, branding, and functionality.

JOB DESCRIPTION:

SITE IDENTIFICATION & EVALUATION:

• Conduct market research to identify potential locations for new shops in Ho Chi Minh City and other provinces.

• Analyze demographics, competition, and foot traffic to assess site viability.

• Work with real estate agency and site check every single potential location for the project.

LEASE NEGOTIATION:

• Negotiate lease terms with landlords, ensuring favorable terms for the company.

• Prepare and review lease agreements, working closely with legal advisors as needed.

• Build and maintain strong relationships with property owners and real estate agents.

PROJECT MANAGEMENT:

• In charge of oversee detailed project plans, including timelines, budgets (CAPEX & OPEX), and resource allocation.

• Coordinate with architects, contractors, and suppliers to ensure project design aligns with the company’s branding and operational requirements.

• Supervise construction and renovation activities, ensuring projects are completed on time and within budget.

• Address any project delays or issues promptly and effectively.

• Orchestrate and oversee activities from other departments related with launch of expansion projects (e.g., operations, logistics, communication, others,…)

COMPLIANCE & QUALITY ASSURANCE:

• Ensure all new shops meet local regulatory requirements, including permits and health/safety standards.

• Oversee final inspections and shop handover to Operations teams.

• Guarantee brand standards in terms of layout, ambiance, and functionality.

BUDGET MANAGEMENT:

• Monitor project budgets, tracking expenditures to avoid cost overruns.

• Prepare regular financial and progress reports for line management.

REPORTING & STAKEHOLDER COMMUNICATION:

• Provide regular updates on project progress to key stakeholders, including timelines, risks, and mitigations.

• Document lessons learned from each expansion to improve future projects.

Quyền lợi được hưởng

• Salary: negotiation

• 6 days per week, 8h/ day

• SHUI in full, based on the gross salary

• Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.

• 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday

• Training opportunities

• Health insurance 24/7 after working 24 months continuously

• Annual salary review

• Yearly health check

• Yearly company trip (depend on business result)

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor’s degree in Project Management, Business Administration, Architecture, or related fields.

Experience:

• At least 3-5 years of experience in project management, preferably in the retail, F&B, or hospitality sectors.

• Proven track record in managing store openings or similar projects.

Skills:

• Strong negotiation and communication skills.

• Familiarity with budgeting, cost control, and financial reporting.

• Knowledge of local construction regulations and processes.

Other Qualities:

• High attention to detail and ability to multitask.

• Flexibility to travel as needed.

• Passion for chocolate and coffee is a plus!

Work Location: Based in Ho Chi Minh City with travel to other provinces as required.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN
CÔNG TY NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Nhựa Tái Chế Duy Tân là công ty đầu tiên tại Việt Nam áp dụng công nghệ tái chế "Bottles to Bottles" (chai ra chai), tức dùng chai nhựa cũ tái chế thành hạt nhựa để làm nguyên liệu sản xuất chai nhựa mới.

Công ty được vận hành theo các Quy Chuẩn Quốc Tế về Chất Lượng, Môi Trường, An Toàn & Sức Khỏe. Để đồng hành cùng chủ trương của Thủ tướng Chính phủ về tăng cường quản lý, tái sử dụng, tái chế, xử lý và giảm thiểu chất thải nhựa. Công ty Nhựa Tái Chế Duy Tân đã đầu tư và xây dựng nhà máy nhựa tái chế nhằm cung cấp sản phẩm nhựa tái chế cho thị trường trong nước, góp phần phát triển ngành nhựa đất nước, phát triển kinh tế xã hội, bảo vệ môi trường sống, tiết kiệm nguyên liệu nhựa phế thải cũng như tạo việc làm và nâng cao mức sống cho lao động địa phương.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

  • Để đồng hành cùng chủ trương của Thủ tướng Chính phủ về tăng cường quản lý, tái sử dụng, tái chế, xử lý và giảm thiểu chất thải nhựa. Công ty Nhựa Tái Chế Duy Tân đã đầu tư và xây dựng nhà máy nhựa tái chế nhằm cung cấp sản phẩm nhựa tái chế cho thị trường trong nước, góp phần phát triển ngành nhựa đất nước, phát triển kinh tế xã hội, bảo vệ môi trường sống, tiết kiệm nguyên liệu nhựa phế thải cũng như tạo việc làm và nâng cao mức sống cho lao động địa phương.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN

Bạn làm việc tại CÔNG TY NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN

CÔNG TY NHỰA TÁI CHẾ DUY TÂN

Click để đánh giá