Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công Ty Cổ Phần Nhựa Tín Kim được thành lập trên cơ sở tiếp nối truyền thống chữ “Tín”. Thương hiệu của niềm tin và sự phát triển được công ty xây dựng hơn 15 năm trong các ngành:
❶ Thanh nhựa uPVC – Nhãn hiệu Builex:
▬ Đợc sản xuất trên dây chuyền hiện đại, sản phẩm thiết kế theo tiêu chuẩn Châu Âu EN 12608:2016
▬ Cấu trúc được thiết kế với nhiều gân tăng cứng nhằm tạo cho sản phẩm không bị biến dạng trong quá trình vận chuyển cũng như sản xuất và sử dụng.
▬ Cam kết bảo hành 10 năm đối với các trường hợp bị rạn nứt, biến đổi hình dạng, bong tróc, đổi màu.
▬ Đợc sản xuất chủ yếu bởi nguyên vật liệu nhập khẩu từ Mỹ, Nhật, Hàn Quốc.
❷ Màng co PVC:
➦ Là đơn vị uy tin sản xuất màng co PVC trên thị trường Việt Nam và Đông Nam Á hiện nay.
➦ Đáp ứng các loại màng PVC đảm bảo tiêu chuẩn môi trường đến các thị trường như Mỹ, EU, Nhật Bản.
➦ Các sản phẩm màng của Tín Kim: Màng PVC, Màng co lốc PVC, Màng áo bình PVC
❸ Hạt nhựa PVC: Hạt nhựa (PVC compound) được dùng trong các lĩnh vực:
➡ Ngành điện và phụ kiện: Dây cáp điện, ống luồn dây điện, đế âm tường và các phụ kiện khác.
➡ Ngành nước: ống nước và các phụ kiện cho ống nước.
➡ Lĩnh vực y tế: Dây lọc thận, lọc máu, gioăng kim tiêm,..
➡ Lĩnh vực khác: Giày dép, thanh định hình các loại (Profile)