Việc làm SuperShip Việt Nam

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ phần SuperShip Việt Nam
Receiving Clerk / Nhân viên nhận hàng
SuperShip Việt Nam
22 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  •  Upon arrival of the Supplier, invoice is handed over to the Clerk-Receiving who will in turn refer to the duly approved Purchase Order wherein, existence or validity of such orders is verified and compared.
  • Unit price on the supplier’s invoice is counter-checked against the duly approved list as quoted by the respective supplier.
  • After verification as to proper documentation & price, goods are examined for quantity, quality and correct specification. Weight of goods is net of container.
  • Vegetables are checked & placed in standard plastic container for proper storage to maintain & preserve their freshness.
  • All invoice for delivered goods are immediately posted into the F&B system by the receiving department for proper receiving report and should be submitted to Cost Control on a daily basis without fail at or before 5:00pm.
  • No invoice will be signed without the goods seeing observed.
  • To strictly follow the specifications laid down, while receiving merchandize.
  • To physically inspect all merchandize as per purchase requisitions.
  • To conduct quantitative and qualitative checks on the merchandize received.
  • To coordinate with the purchase department for timely communication on the day’s scheduled deliveries from the purchasing department and communication regarding previous days deliveries duly received.
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
  • Adheres to hotel policies and procedures
  • Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • One-year experience in hotel receiving
  • High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred
  • Excellent oral and written communication skills
  • Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
  • Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee
  • Ability to multitask and work well under pressure

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ phần SuperShip Việt Nam
SuperShip Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
4/5 Bàu Cát 1, Phường 14, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

SuperShip là dịch vụ giao hàng nhanh, thu tiền hộ hiệu quả cho thương mại điện tử. Tự hào là đơn vị có tỷ lệ giao hàng thành công cao nhất và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất. Với những đổi mới vượt bậc trong hệ thống quản trị, mô hình vận hành và các chính sách hỗ trợ sâu sát. SuperShip đã đáp ứng rất tốt các yêu cầu khắt khe của khách hàng.

Được thành lập vào ngày 6/5/2015. Mang trong mình một khát khao trở thành đơn vị số 1 thị trường giao hàng, thu tiền hộ tại Việt Nam. SuperShip đã quy tụ được nhiều tài năng trẻ, đầy nhiệt huyết và tham vọng, cùng nhau nỗ lực cống hiến cho sự nghiệp SuperShip.

Năm 2017, SuperShip tham gia chương trình Shark Tank và là một trong những dự án ấn tượng, hiếm hoi mùa 1 được nhận vốn đầu tư. SuperShip đã nhanh chóng mở rộng ra Hà Nội, khởi đầu cho hành trình chinh phục thị trường toàn quốc.

Những nghề phổ biến tại SuperShip Việt Nam

Bạn làm việc tại SuperShip Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SuperShip Việt Nam

SuperShip Việt Nam

Click để đánh giá