![Công Ty Cổ phần SuperShip Việt Nam Công Ty Cổ phần SuperShip Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-23-1695658684.png)
Mô tả công việc
- Respond to global customer’s inquiries via phone, email, or chat and ensure that all their problems have been resolved timely with a satisfactory resolution
- Research and identify solutions/answers, provide prompt and accurate feedback to customers
- Coordinate with relevant departments such as Engineering, Products, Finance, Marketing, etc. to assist customer’s inquiries promptly
- Collect user feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agent support process, and provide valuable insights for product development
- Review current FAQs and update them regularly (monthly, quarterly)
- Review and produce an updated manual guide
- Other tasks assigned by the Head of the Department
Yêu cầu công việc
- 1 to 2 years experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
- Fluent in Bahasa Indonesia
- Proficient in Vietnamese(Native speaker preferred)
- English communication skills are required(B1)
- Call center experience(preferred)
- Proficient in using common computer/technology applications
- Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
- Demonstrate an appropriate urgency for contact response time in the face of a variable workflow.
- An “A-team” player who can deliver high-quality outcomes both independently or in a team
- Tech-savvy, proficient in common computer/technology applications
- Experience in using Freshdesk, Salesforce, and CRM systems(preferred)
- Graphic design and video production experience(preferred)
Quyền lợi được hưởng
- Competitive compensation
- Working time: Mon-Fri (9am – 6pm)
- 12 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
- Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
- Full social insurance
- Free ELSA Premium courses to polish your language skills
- Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
- Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
![Công Ty Cổ phần SuperShip Việt Nam Công Ty Cổ phần SuperShip Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-23-1695658684.png)
SuperShip là dịch vụ giao hàng nhanh, thu tiền hộ hiệu quả cho thương mại điện tử. Tự hào là đơn vị có tỷ lệ giao hàng thành công cao nhất và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất. Với những đổi mới vượt bậc trong hệ thống quản trị, mô hình vận hành và các chính sách hỗ trợ sâu sát. SuperShip đã đáp ứng rất tốt các yêu cầu khắt khe của khách hàng.
Được thành lập vào ngày 6/5/2015. Mang trong mình một khát khao trở thành đơn vị số 1 thị trường giao hàng, thu tiền hộ tại Việt Nam. SuperShip đã quy tụ được nhiều tài năng trẻ, đầy nhiệt huyết và tham vọng, cùng nhau nỗ lực cống hiến cho sự nghiệp SuperShip.
Năm 2017, SuperShip tham gia chương trình Shark Tank và là một trong những dự án ấn tượng, hiếm hoi mùa 1 được nhận vốn đầu tư. SuperShip đã nhanh chóng mở rộng ra Hà Nội, khởi đầu cho hành trình chinh phục thị trường toàn quốc.
Những nghề phổ biến tại SuperShip Việt Nam
Bạn làm việc tại SuperShip Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo SuperShip Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-23-1695658684.png)