If you’re passionate about driving growth, innovation, and making a significant impact in the fintech industry, we invite you to join our team and help shape the future of financial services at MoMo. Apply today to be a part of our dynamic and forward-thinking organization.
What you will do
- Strategy:
- Define and propose user-growth strategy (acquisition, retention) and communication plan for MoMo Rewards;
- Plan and design growth initiatives annually with quantifiable objectives based on extensive research, analysis, and collaboration with relevant teams;
- Build detailed tactical plans for assigned growth projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product features, and campaigns;
- Lead the execution of major projects and activities, including media campaigns, promotion programs, and product optimization.
- Promotion:
- Utilize data analytics to optimize promotional programs based on customer behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth and retention.
- Market Research:
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs.
- Product Collaboration:
- Work closely with the product team to provide user insights essential for product development and growth.
- Budget Management:
- Manage annual budget allocation between promotional costs and media mix to align with business objectives across in-app and external channels.
- Monitoring & Reporting:
- Continuously monitor and analyze key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives.
- Provide regular reports and insights to senior management.
- Stakeholder Management:
- Collaborate with other business units and departments to understand and jointly drive the achievement of their business targets.
- Experiments:
- Implement and evaluate A/B tests and experiments to optimize conversion rates and improve the user experience throughout the customer journey.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business, or Finance;
- Minimum of 1 years of experience in relevant fields such as Growth, Digital Marketing, and Key Account Management;
- Familiarity with the Fintech/Ecommerce;
- Strong understanding of user-centricity concepts and marketing platforms;
- Strong analytical skills;
- Strong intuition about users and products; experience in product is a plus;
- Hunger to drive action and impact;
- Strong interpersonal skills, capable of managing senior stakeholders.
Công ty Cổ Phần Tập đoàn Khoáng sản Đầu tư Hưng Thịnh là Doanh nghiệp có nhiều năm hoạt động trong lĩnh vực khoáng sản, đặc biệt là hiểu biết rõ, sâu sắc về khoáng sản Titan tại Bình Thuận. Ngay những năm 2000, chúng tôi đã khai thác, chế biến các sản phẩm tinh quặng: Ilmenite, Rutile, Monazite, Zircon, Leucoxen đáp ứng đầy đủ các yêu cầu về chất lượng của khách hàng trong nước và ngoài nước. Sản phẩm của Hưng Thịnh từ trước đến nay được dùng làm nguyên liệu đầu vào cho nhiều ngành công nghiệp và được sử dùng rộng rãi trong lĩnh vực sản xuất gạch, gốm, sứ, thủy tinh, sơn, luyện kim , que hàn, bột màu và nguyên liệu đa dạng cho nhiều ngành công nghiệp khác. Chiến lược phát triển lâu dài của Công ty là tập trung đầu tư nhà máy chế biến sâu theo quy hoạch của Chính phủ.