As a Client Advisor, you will be an ambassador of the Brand, ensuring that every Client is treated according to the Louis Vuitton promise. You will strive to discover your Clients and their every need, and to guide them across the Brand.
You will proactively reach out to your Clients in order to achieve individual and team goals.
Job responsibilities
Duties & Responsibilities
- Drive and achieve individual and team objectives and be accountable for sales results
- Welcome every Client and provide the best Client experience
- Advise Clients across the Brand and all product categories
- Engage with Clients to develop long-term relationships, leveraging different clienteling tools, in order to foster Brand loyalty
- Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store
- Learn and master Brand and product knowledge
- Respect Louis Vuitton Brand standards in terms of grooming and behavior
- Follow the company’s policies and procedures
- Curiosity
- Empathy
- Agility
- Commercial Mindset
- Passion of the Brand
- Professional Attitude
- Responsibility & Ownership
We are looking for energetic and hardworking individuals who have experience delivering exceptional customer service in a fast-paced, dynamic environment; to join our team, and continue to elevate the stores success!
You will be poised and professional, being able to deliver a client-centric and luxurious client journey in store, that goes above and beyond the industry norm!
If you are looking for the opportunity to elevate your career, then this opportunity is what you would be looking for!
Additional information
Your next journey starts here!
By being a part of the Louis Vuitton team, you will have access to unlimited career opportunities. We also invest in your career development by offering you access to the very best training, resources, technologies and innovations. You will be presented with unique career opportunities both on a local and international scale, with an enticing benefits and incentives package being part of the LVMH group, available too!
Reference LVM25992
Thành lập năm 2012, với bề dày gần 11 năm kinh nghiệm, OmiGroup đã - đang là lựa chọn tin cậy của nhiều đối tác, tổ chức trong lĩnh vực Y tế số.
Các hệ thống do OmiGroup phát triển sử dụng công nghệ cao, được áp dụng trong các công việc có độ phức tạp như chẩn đoán, xét nghiệm bệnh lý tế bào,…
Ngoài việc cung cấp các sản phẩm dịch vụ công nghệ thông tin, OmiGroup đẩy mạnh nghiệp vụ tư vấn giải pháp, công tác R&D nghiên cứu và tìm ra những giải pháp công nghệ mới, tạo nên sản phẩm mang dấu ấn riêng mình.
OmiGroup là một công ty công nghệ thông tin hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và gia công phần mềm cho thị trường Nhật Bản. Với mong muốn vươn lên trở thành một đối tác tin cậy với các công ty Nhật Bản và là đơn vị đi đầu trong việc sản xuất các sản phẩm công nghệ, đem sự sáng tạo của tuối trẻ Việt Nam giới thiệu đến với khách hàng Nhật Bản, Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty - Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường - Market (M) và thực hành sáng tạo - Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Ominext được thành lập năm 2012.
Mission
- Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty – Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường – Market (M) và thực hành sáng tạo – Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra
Review Omi Group
Nhân viên rất thân thiện , nhận được rất nhiều cơ hội được thử sức ngay cả khi tôi không có bất kỳ kinh nghiệm nào. (id)
Phúc lợi của công ty khá cao và môi trường làm việc hiện đại, làm thêm giờ có mức lương OT, được hỗ trợ thêm tiền ăn tối. (it)
Không học hỏi được gì (RV)