Các phòng ban đang tuyển dụng tại Picenza Viet Nam

Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Ngân hàng
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Vận tải

Việc làm Picenza Viet Nam

Cập nhật 24/02/2025 11:08
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập Đoàn Picenza Viet Nam
Culturist - Chuyên viên Văn hóa
Picenza Viet Nam 1.0★
74 đánh giá 64 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
  • Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
  • Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
  • Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
  • Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
  • Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
  • Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
  • Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
  • Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
  • Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
  • Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference. 
  • Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
  • Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
  • Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
  • Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participating in periodic team bonding activities
  • Develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

Qualification
  • Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management

Work Experience

  • At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
  • Concierge experience is of advantage

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
  • Very good command in spoken and written English
  • Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
  • Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập Đoàn Picenza Viet Nam
Picenza Viet Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Tập trung vào các lĩnh vực Sản xuất –Thương mại Dịch vụ, Đầu tư Xây dựng Kinh doanh Bất động sản và Khách sạn nghỉ dưỡng, Tập đoàn Picenza đã khẳng định được vị thế vững chắc trên bản đồ kinh tế Việt Nam.

Hiện nay, Picenza đang đầu tư hàng loạt các dự án tại khắp các tỉnh thành trên cả nước. Các hoạt động kinh doanh đều đạt hiệu quả cao, đóng góp vào sự phát triển chung của các tỉnh thành mà Picenza đang đầu tư.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2007: Công ty được thành lập

Mission

Với sứ mệnh nâng cao chất lượng cuộc sống cho cộng đồng và đóng góp cho sự phát triển bền vững cho xã hội, Tập đoàn Picenza luôn quan tâm và hỗ trợ cho các hoạt động, tổ chức từ thiện xã hội.


Review Picenza Viet Nam

1.0
74 review

04/03/2025
Thực Tập Sinh Marketing tại Hà Nội

ổn, thu nhập tốt, quy trình chặt chẽ

12/09/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Công ty chỉ ký duyệt cho con cháu nhà các sếp ăn tiền. (RV)

02/12/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Công ty lúc nào cũng rình phạt trừ tiền lương (RV)

Những nghề phổ biến tại Picenza Viet Nam

Bạn làm việc tại Picenza Viet Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Picenza Viet Nam

Picenza Viet Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo