Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Project Management:
- Lead the overall management of the Con Cưng-Sunlife insurance project, ensuring timelines and goals are met.
- Develop and implement a project plan, with clear milestones, to drive the insurance product's success.
- Collaborate with Sunlife’s team to align on product design, marketing strategies, and promotional activities.
2. Strategic Development and Execution:
- Identify growth opportunities to leverage Con Cưng’s customer base for insurance offerings.
- Partner with internal stakeholders (e.g., marketing, sales operations, customer service, people development) to enhance the customer experience for insurance products.
- Develop customized business development strategies and promotions in alignment with Con Cưng and Sunlife’s objectives.
3. Sales and Performance Tracking:
- Track sales targets, conversion rates, and project KPIs, presenting reports and actionable insights to senior management.
- Conduct performance reviews, analyze market data, and refine strategies to improve the insurance product’s uptake.
- Ensure project outcomes align with financial and operational goals, making adjustments as needed.
4. Client Relationship Management:
- Act as the main point of contact between Con Cưng and Sunlife, ensuring smooth communication and proactive problem-solving.
- Strengthen partnerships by providing regular updates, coordinating efforts, and fostering trust between both parties.
- Manage customer inquiries, complaints, and feedback on the insurance product, facilitating solutions with both Con Cưng and Sunlife teams.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Insurance, Business, Marketing, Project Management, or a related field
- Insurance or project management certification is a plus
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development or project management, preferably in the insurance or retail sectors.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit*
- Salary: negotiable, competitively depending on skills and experience.
- Regular training, annual company retreat, birthday bonus.
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement.
- Working in a dynamic, open, creative environment.
- Fast promotion opportunities based on personal ability.
- Team-Building, Year End Party, many internal events.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Tập đoàn Thái Bình Dương được thành lập ngày 04 tháng 7 năm 2001. Lĩnh vực đầu tư, kinh doanh chính bao gồm: Công nghiệp, Tổng thầu và Bất động sản. Quy mô hoạt động đầu tư, kinh doanh của Tập đoàn được phát triển trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam và một số nước trong khu vực, với gần 20 doanh nghiệp thành viên và đơn vị có vốn góp.
Với những kết quả trong sản xuất kinh doanh, kết nối đầu tư và công tác an sinh xã hội, hai lần vào các năm 2011 và 2016, Tập đoàn đã được Nhà nước tặng thưởng Huân chương Lao động hạng Ba.
Tôn chỉ và mục đích hoạt động của Công ty là phát triển bền vững, mang lại nhiều hơn, nhiều hơn nữa những Giá trị đích thực cho hôm nay và ngày mai.
Một số dự án tiêu biểu của Tập đoàn:
- Dự án công nghiệp: Cảng quốc tế Vĩnh Tân, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 3 (BOT), Nhà máy Nhiệt điện Sơn Mỹ 1 (BOT), Nhà máy Điện gió Thái Hòa, Nhà máy Điện mặt trời Thái Phong.
- Dự án EPC: Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4 mở rộng.
- Dự án bất động sản: Tổ hợp dịch vụ thương mại và nhà ở cao cấp Thái Bình Dương, Khu du lịch văn hóa và nghỉ dưỡng Lạc Thủy, Tuyến cáp treo Hương Bình.