Việc làm Tập Đoàn Trung Thủy

Cập nhật 01/09/2024 14:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Trung Thủy
Admin & Legal Assistant
Tập Đoàn Trung Thủy
47 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Admin tasks:

- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;

- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;

- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;

- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;

- Provide work-processing secretarial support;

- Type confidential documents;

- Receive and interact with incoming visitors;

- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;

- Maintain an adequate inventory of office supplies;

- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;

- Review operating practices and implement improvements where necessary;

Legal tasks:

- Providing legal research or initial legal advice as instructed;

- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.

- Draft the first copy of legal documents;

- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;

- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;

- Organize all legal documents in a confidential way.

Quyền lợi được hưởng

Social Insurance; Health and Unemployment Insurance

Premium Health insurance

Gifts birthdays, weddings, and more

Annual Health check

Other benefits (free parking; meals;...)

Yêu cầu công việc

The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:

- Office administration

- An understanding of relevant legislation, policies and procedures

The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:

- Good English communication skills (including verbal and written)

- Effective verbal and listening communications skills

- People/interpersonal skills

- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.

- Organizational skills

Yêu cầu hồ sơ

- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM

- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Trung Thủy
Tập Đoàn Trung Thủy Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.

Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Trung Thủy

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Trung Thủy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Trung Thủy

Tập Đoàn Trung Thủy

Click để đánh giá