Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Accounts Payable Professional
Tập Đoàn Trung Thủy
47 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
13/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Share this job
Mission Statement
Perform relevant Accounts Payable tasks as a committed team member to meet the needs of Hitachi Energy’s core business partners.
Your Responsibilities
Location Hanoi, Hanoi, Vietnam;
Bac Ninh, Bắc Ninh, Vietnam Job type Full time Experience Experienced Job function Finance Contract Regular Publication date 2024-11-13 Reference number R0066419
Mission Statement
Perform relevant Accounts Payable tasks as a committed team member to meet the needs of Hitachi Energy’s core business partners.
Your Responsibilities
- You will perform necessary activities within the Accounts Payable department to ensure accurate and timely booking and ensure making payment to vendors on time and invoices recorded into system are qualified with tax authority/ company requirements.
- You will perform analysis of specific Accounts Payable accounts on a regular basis and take appropriate action when necessary.
- You will cooperate with AP Center team in India for daily work
- You will comply with and help to achieve Internal Control over Financial Reporting compliance in Accounts Payable for applicable templates.
- You will apply and comply with Financial Accounting and Reporting Manual, IFRS and local GAAP and actively seek opportunities to improve processes.
- You will take high responsibility for the tasks done and commit to the timeline.
- You will deliver commitments and high-quality services to all applicable stakeholders in line with agreed service levels to ensure satisfaction and support other departments so that the business can run smoothly.
- Living Hitachi energy's core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business.
- Graduated bachelor’s degree or higher in Finance, Accounting and Auditing.
- Minimum 2 to 5 years of experience in tax and accounting.
- Self-motivated, well-organized and structured with strong attention to detail and learning mindset.
- Resilience - strong ability to work with ambiguity and constantly changing set of circumstances and issues under pressure.
- Ability to think ahead and anticipate prioritizing and plan activities, quickly assimilate complex information and take independent action where necessary.
- Collaborating across boundaries - connects people, ideas, processes and issues. Builds helpful, productive relationships across the organization.
- Influencing and persuading, able to present sound and well-reasoned arguments to convince others and ability to deal with a wide range of people with tact and diplomacy.
- Must have strong knowledge of loc finance ERP, Microsoft Office.
- Fluent in English language, spoken and written.
Location Hanoi, Hanoi, Vietnam;
Bac Ninh, Bắc Ninh, Vietnam Job type Full time Experience Experienced Job function Finance Contract Regular Publication date 2024-11-13 Reference number R0066419
Khu vực
Tập Đoàn Trung Thủy
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.
Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.
Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Trung Thủy
Bạn làm việc tại Tập Đoàn Trung Thủy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tập Đoàn Trung Thủy
Click để đánh giá