Mô tả công việc
A joining bonus amounting up to 55mil VND gross salary will be offered to candidates having at least 4 years of experience, and signing the offer during the period from August 1st, 2024 to December 31st, 2024 .
Plan, monitor, and report progress, performance, budget, quality, and risk.
Manage small to medium projects using Agile/Scrum or other methodologies.
Manage the relationship successfully with the client and/ or onshore managers and all stakeholders through excellent communication
Manage changes to the project scope, schedule, and project costs
Plan, monitor, calibrate, and report the pace for delivery and motivate teams to succeed.
Participate in project estimation and bidding phase when needed.
Commit to project success and people development
Yêu cầu công việc
Yêu cầu công việc
At least 6 years of overall experience in software development
Good at project management, people management and leadership
At least 2 years of proven experience in managing teams and/ or projects
Able to learn and adapt to specific contexts, ELCA way of work, and culture
Bachelor’s degree in computer science or information system
Proficient communication skills in English and good presentation skills
Nice to have
Certificate in Agile/ Scrum
Certificate in project management
Quyền lợi
Performance bonus of up to 4 months‘ salary
Good work- life balance
Premium healthcare insurance
Flexible working time
Structured training & development roadmap
Loyalty programs
Well- being activities
Annual company trips and team- building events
Attractive salary
Opportunities for travel to Europe
Professional European- based company
Hybrid home/office working model
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-28 00:40:03
Với trên 20 năm hoạt động trong lĩnh vực Xây dựng, Công ty Cổ phần Tập đoàn Xây dựng Thăng Long là Doanh nghiệp Vững mạnh, uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Xây dựng; Giao thông; Thủy lợi, Thủy điện và Sản xuất ống nhựa Composit
Công ty luôn tạo điều kiện làm việc tốt, tăng cường công tác giáo dục và đào tạo, khuyến khích các nhân viên trở thành những công dân tích cực, có trách nhiệm để vận dụng tốt các nguồn lực của công ty làm tăng chất lượng dịch vụ cho các khách hàng, cho chính nhân viên và công chúng nói chung.