Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Project Admin
Tập đoàn Xây dựng Thăng Long
23 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
13/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
• Coordinate activities throughout the company to ensure efficiency and maintain compliance with company policy.
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
Yêu cầu công việc
• Strong proficiency in English.
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
Khu vực
Tập đoàn Xây dựng Thăng Long
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Thôn 6 - Xã Thạch Hòa - Huyện Thạch Thất - TP. Hà Nội
Với trên 20 năm hoạt động trong lĩnh vực Xây dựng, Công ty Cổ phần Tập đoàn Xây dựng Thăng Long là Doanh nghiệp Vững mạnh, uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Xây dựng; Giao thông; Thủy lợi, Thủy điện và Sản xuất ống nhựa Composit
Công ty luôn tạo điều kiện làm việc tốt, tăng cường công tác giáo dục và đào tạo, khuyến khích các nhân viên trở thành những công dân tích cực, có trách nhiệm để vận dụng tốt các nguồn lực của công ty làm tăng chất lượng dịch vụ cho các khách hàng, cho chính nhân viên và công chúng nói chung.
Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Xây dựng Thăng Long
Bạn làm việc tại Tập đoàn Xây dựng Thăng Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tập đoàn Xây dựng Thăng Long
Click để đánh giá