Mô tả công việc
• Successfully selling and representing Bãi San Hô in the local Vietnamese market
• Contracting with local DMCs for Bãi San Hô guided by the Senior Sales Manager/ DOSM
• Regular sales visits to existing and potential new accounts in Vietnam
• Sourcing group business (leisure, corporate, MICE) for the resort, handling from proposal stage to contract signature and handover to the operations
• Conducting site inspections, welcoming and hosting fam trips, client entertainment on site
• Conducting product presentations, trainings and webinars
• Strategically and pro-actively executing all sales initiatives for Zannier Hotels Bãi San Hô through daily contact with the local travel trade (email, phone, Skype, sales calls)
• Key account and database management
• Constant sourcing of new potential business partners and sales opportunities
• Obtaining market intelligence relevant to the hotels
• Proofreading and preparing sales materials
• Distribution of tactical offers to enhance pick up
• Good understanding and regular review of key performance indicators of Zannier Hotels Bãi San Hô (occupancy, ADR etc.)
• Attendance at selected tradeshows with the objective of generating business and new leads
• Managing all follow-ups of sales calls and trade shows, impeccable updating of database
• Regular communication with the GM and resort team, ensuring reservations, VIPs, high profile inspections, weddings and events are managed and coordinated well by operational departments
• Produce comprehensive rate comparisons and competitor surveys upon request
• Weekly and monthly reporting (activity, market intel)
• Any other sales-related task as assigned by the Senior Sales Manager / DOSM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 years work experience in luxury hospitality or tourism sales & marketing
• Good knowledge of hotel business and operations as well as the nature of the travel trade and its requirements
• Excellent communication, presentation and interpersonal skills
• Selling and negotiation skills
• Strategic planning
• Sensible prioritizing
• Organisational skills
• Excellent Time management
• Self-drive, pro-activeness and discipline
• Ability to work independently and with minimal supervision at times
• Creativity and innovative thinking
• Resource management
• Rational decision making
• Problem solving abilities
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.