Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
Tenant Relations Manager
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh, Đồng Nai
Working with the Management Team, the TR Manager may be assigned or required to carry out specific projects aimed at improving standards within the Crescent Mall, for example customer care, or standard of service of contractors, reviewing all centre facilities, equipment & furniture.
Directly liaise with the retailers within the Crescent Mall in the first instance, being their first point of contact for any issues the retailer would like to discuss, resolving or escalating as appropriate as soon as the Lease Offer is signed.
Assist in overseeing the customer service and mall commercialization aspects of Centre Management.
Perform "Walk around" every day to highlight any area which has an adverse effect on either the operation, or presentation of the Centre.
Ensure tenants are compliant with legal obligations as provided for in the Lease
Agreement including Tenant Handbook rules and regulations.
Keep abreast of market trends to determine the need for improvements in the mall.
Analyse sales and revenue reports and make forecasts
Assisting with rent collection and arrears control where required
Assisting the Deputy General Manager and Finance Department in maintaining absolute accurate records at all times of documentation including tenancy schedule, financial statements, leases and retailer files.
Perform special projects and other responsibilities as assigned.Tertiary qualifications with relevant management experience of at least 5 years working in a similar position.
Advanced knowledge of Retail Management and Customer Service.
Demonstrate Team Leadership and Client Liaison experience
Ability to recognize problems or safety hazards and act upon same immediately, troubleshooting and implementing problem-solving skills.
Ability to react quickly in emergency situations and make decisions which may involve the safety of others or a significant amount of money.
Fluency in Vietnamese and English, both oral and written essential.
Able to work evenings, early mornings, weekends and/or holidaysSocial Insurance Full Salary
Personal Insurance after Probation
13th Salary, KPI Salary
Discount using Crescent Mall services
Teambuilding
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô A5 đường số 1, Cụm công nghiệp Uyên Hưng, Phường Uyên Hưng, Thị xã Tân Uyên

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.

Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.

Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Click để đánh giá