Các phòng ban đang tuyển dụng tại Athena Group

Hành chính
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Chăm sóc sức khỏe
Vận tải

Việc làm Athena Group

Cập nhật 10/02/2025 19:18
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Đầu Tư Athena Group
Account Manager - IT Solution (Erp/Netsuite)
Athena Group
39 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Sun Grand City Ancora Residence, 3 Lương Yên, Phường Bạch Đằng, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội

Mô tả công việc

  • Develop the market: Execute sales strategies and achieve established quota in the assigned territory by identifying and closing business opportunities through territory management, target account prospecting and profiling
  • Build the relationship with customers: Own the services relationship and is responsible for understanding the customers’ business needs and direction in order to help them quantify and achieve their business objectives; Owns the territories services pipeline and is responsible for both prospecting and closing services opportunities; Maintain effective relationships with established customers and develop strategies to maximize services depth and revenue opportunities;
  • Selling: Responsible for Oracle Netsuite full services by thoroughly assessing the customers’ needs and presenting appropriate services solutions;
  • Maintain a thorough knowledge of Gimasys and Partner’s products and technology, as well as industry trends: Proactively maintain strong relationships with Sales team members and other Units in Gimasys (e.g. for cross-selling) Reporting of activities, including weekly and monthly sales forecasts, the status of the pipeline and results of prospecting activities;

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree in Business Administration is preferred;
  • 5-7 year experience in ERP, finance Solution Selling techniques with an emphasis on strong account and territory management;
  • Ability to build relationships and quickly develop trust with C-level executives;
  • Strong presentation, communication, organization, multitasking, and time management skills;
  • Entrepreneurial mindset being able to put yourself in the customer’s shoes and driving continuous improvement and optimization
  • Ability to build relationships and lead consulting engagements through incisive questioning, clear communication and a professional trust building manner; strong relationships with a diverse set of internal and external constituencies including senior level executives, legal, technical, finance, support, sales and marketing experts
  • Demonstrated ability to manage difficult situations (technical + interpersonal) routinely sought after to address extremely complex, critical customer issues
  • IELTS from 6.0 or equivalent is preferable (for daily business communication with customers and providers and studying product-related technical documents

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary (negotiation)
  • Bonus: laptop provision,phone allowance,
  • Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
  • Salary review once per year
  • Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
  • Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
  • Working time: Monday - Friday
  • Annual leaves at least 12 days per year
  • Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
  • Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Athena Group được thành lập với định hướng tập trung phát triển các nền tảng thương mại điện tử và dịch vụ hỗ trợ như logistics, chăm sóc khách hàng chặng cuối và hoàn tất đơn hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Sau khi kí HĐLĐ chính thức, nhân viên được tham gia BHXH - BHYT - BHTN; 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  •  Team building,
  • tham gia các hoạt động ngoại khóa,
  • workshop

Lịch sử thành lập

  • Athena Group được thành lập năm 2022 với định hướng tập trung phát triển các nền tảng thương mại điện tử và dịch vụ hỗ trợ như logistics, chăm sóc khách hàng chặng cuối và hoàn tất đơn hàng.

Mission

  •     Với thông điệp RISE TO THE TOP, AG xác định mục tiêu trở thành doanh nghiệp đầu tư và kinh doanh có năng lực dẫn dắt thị trường Việt Nam, bắt kịp xu hướng thương mại điện tử thế giới và hòa chung với dòng chảy công nghệ e-logistics toàn cầu.

Những nghề phổ biến tại Athena Group

Bạn làm việc tại Athena Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Athena Group

Athena Group

Click để đánh giá