Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
IT Helpdesk Engineer
Thương Mại Và Dịch Vụ Công Nghệ GTSC Việt Nam
38 việc làm
19 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
27/11/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
1 - 2 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Synopsys APAC IT team is seeking for an IT Helpdesk, who mainly engages IT services with internal users, in charge of IT helpdesk and system administration domain.
Responsibilities:
The work scope includes IT helpdesk and system administration domain with great learning space in IT area.3. Other ResponsibilitiesRequirements:
Inclusion and Diversity are important to us. Synopsys considers all applicants for employment without regard to race, color, religion, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, age, military veteran status, or disability.
Responsibilities:
The work scope includes IT helpdesk and system administration domain with great learning space in IT area.3. Other ResponsibilitiesRequirements:
- IT Helpdesk Support
- Provide technical support for laptop, PC, IT collaboration hardware/software services.
- Maintain and resolve problems with laptop/PC hardware, software, and network connectivity.
- Communicate with end-users and provide basic training, guidance, and solutions.
- System Administration
- Monitor system performance and troubleshoot issues & implement backup and disaster recovery plans.
- Ensure system security and compliance with policies and procedures.
- IT hardware procurement, logistic operation support, and asset management.
- Bachelor's degree or above in Computer Science, Information Technology, or related field, or equivalent experience.
- From 1 year experience in a similar role. Fresh graduate with high motivation to learn on IT support & system administration work domain is also welcomed.
- Have solid knowledge on laptop/PC, server, and network operating systems and associated technologies.
- Good communication and interpersonal skills with proactive problem-solving capability.
- Good English communication skill (both verbal and non-verbal)
- Good at both teamwork and individual work.
- Ability to create, manage, and organize documents effectively
- IT professional certification in Linux, Windows, network or cloud technical domains is a plus.
Inclusion and Diversity are important to us. Synopsys considers all applicants for employment without regard to race, color, religion, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, age, military veteran status, or disability.
Khu vực
Thương Mại Và Dịch Vụ Công Nghệ GTSC Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
103-105 Nguyễn Tuân, Thanh Xuân
Công ty GTSC được thành lập năm 2008, là đơn vị thành viên Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu (Gtel), trực thuộc Cục An ninh mạng và phòng chống tội phạm công nghệ cao, Bộ Công an (A05).
Từ khi thành lập, GTSC là một trong những nhà thầu chính cung cấp thiết bị và dịch vụ phục vụ xây dựng hạ tầng kỹ thuật mạng lưới mạng viễn thông di động Beeline (Gmobile). Trong giai đoạn từ 2014 đến nay, GTSC được định hướng trở thành doanh nghiệp công nghệ, tập trung trong lĩnh vực tích hợp hệ thống, cung cấp các sản phẩm, dịch vụ và giải pháp trọn gói về CNTT và viễn thông cho các đơn vị trong lực lượng Công an nhân dân; các cơ quan Chính phủ và các tổ chức, doanh nghiệp khác.
Những nghề phổ biến tại Thương Mại Và Dịch Vụ Công Nghệ GTSC Việt Nam
Bạn làm việc tại Thương Mại Và Dịch Vụ Công Nghệ GTSC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Thương Mại Và Dịch Vụ Công Nghệ GTSC Việt Nam
Click để đánh giá