Top Shipping Việt Nam

Hải Phòng
200 - 500 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Top Shipping Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Vận tải

Việc làm Top Shipping Việt Nam

Cập nhật 28/12/2024 13:49
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Top Shipping Việt Nam
Customer Service Executive
Top Shipping Việt Nam
21 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Purpose or Summary

UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 350 brands & 20,000 accepted online and offline stores in Vietnam. UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam and provides loyalty & reward solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more.

Main Responsibilities

  1. Receive incoming calls/make outgoing calls to receive and coordinate the processing of booking and reservation requests of VIP customers according to the committed time.
  2. Proactively and flexibly coordinate with relevant departments to handle complaints/complaints of VIP customers.
  3. Conduct periodic care programs to survey the satisfaction of VIP customers and partners about UrBox's products and services or arising promotions.
  4. Participate in the development of call scenarios and operating procedures during the working process.
  5. Periodic or irregular reports at the request of the Head of Department or the Board of Directors in the company.
  6. Support other tasks as coordinated by the Head of Department

Requirements

Education: A bachelor's degree in hospitality management, tourism, or a related field is required.

Professional major:

  1. High Customer service standard
  2. Practical knowledge of implementing both inbound and outbound customer services/ call centers.
  3. Proficiency in Microsoft Office and customer service software.

2nd language ability: Good written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese

Related experiences: Minimum of 2 years of proven experience in a customer service position, preferably with tourism, restaurant, hotel and aviation background

Essential Capabilities

  1. Standard pronunciation and clear communication.
  2. The ability to grasp psychology and handle situations flexibly and sensitively for VIP Customers.
  3. High sense of responsibility, withstand heavy work pressure
  4. Progressive spirit. Desire to work and stick with the company for a long time.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Top Shipping Việt Nam
Top Shipping Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 621, tầng 6, Tòa nhà TD Business Center, Lô 20A, Đường Lê Hồng Phong, Quận Ngô Quyền, Thành phố Hải Phòng, Việt Nam

TOP SHIPPING Việt Nam là một trong những công ty hàng đầu trong ngành giao nhận và vận chuyển hàng hoá, cung cấp các dịch vụ với chất lượng tốt nhất vì lợi ích của khách hàng. Với sự hiểu biết rộng khắp ngành, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, chúng tôi luôn là lá cờ tiên phong, đột phá cũng như liên kết chặt chẽ với các hãng vận chuyển nổi tiếng trên thế giới nhằm nâng cao năng lực cung cấp dịch vụ vận tải đa phương thức trong nước và thị trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Top Shipping Việt Nam

Bạn làm việc tại Top Shipping Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Top Shipping Việt Nam

Top Shipping Việt Nam

Click để đánh giá