Mô tả công việc
Job Summary
Implements marketing activities to generate product awareness and brand identity throughonline & offline channels. Manage marketing administration work and Supervise photoshooting / video shooting at the resort.
Primary Responsibilities
• Understanding of resort facilities & services
• Understanding of Accor corporate & photography guideline
• Supervise photo shooting / video shooting supplier throughout their execution at ourresort, working with other operation teams for pre-production arrangement
• Produce content (copywriting, photo, video) for Marketing usage, under manager’ssupervision and guidance
• Execute daily tasks following the Marketing plan
• Coordinate between graphic designer & other departments to design artworks required foroffline / online advertisements
• Prepare promotional press releases on personalities among guests and associates of the Hotel and on noteworthy events in the Hotel
• Coordinate the production of posters, publication of hotel’s newsletters/s and flyers for associates and the public, as well as other printed
materials
• Take pictures and record videos of VIPs, shows and events happening etc.
• Monitor and update information and content of hotel’s website and postings on other digital platforms of the hotels
• Plan content themes, campaigns, and posting schedules for Instagram, Facebook, TripAdvisor and YouTube according to the Content
strategy from Marcom Manager
• Tailor content to suit each platform's best practices and audience preferences.
• Monitor social media channels regularly, engaging with comments, messages, and reviews promptly and professionally.
• Handle the administrative requirements of the Marcom department
• Work with other departments to coordinate guest’s lists, invitations for VIP receptions, luncheons, dinners etc.
• Attend to client/media complaints, requests, and enquiries
• Assist with the hosting of media, planned press conferences and other press activities
• Maintain and update media list for sending to trade, group and consumer publications on a regular basis, press releases covering special
events, promotions, etc.
• Maintain and update digital photographs/slides library
• Analyze and evaluate performance of marketing and promotion campaigns
• Collect media clippings on a monthly basis
• Be responsible for Marketing admin tasks
• Any other duties assigned by MarCom Manager and resort management
Quyền lợi được hưởng
Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
Relocation allowance by ranks.
Home Visit allowance.
2. Benefits
Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
Support shuttle bus to Resort
Full meals during the work shift and day off.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
International working environment, joining training courses according standard of Accor.
05 Working day | 02 day off per week
All Heartist card apply for all Accor Hotels.
3. Insurance policy
Social Insurance in Probation Contract
Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup
Special promotion for resort service by rank
Yêu cầu công việc
• Minimum 2 year of experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and actively put forward innovative ideas and suggestions to the team.
• Self-motivated and energetic
• Must be well-presented and professionally groomed at all times
• Be proactive with capturing all events happening (along with taking pictures and video recording to timely update on owned channels)
Yêu cầu hồ sơ
If you are interested, please contact our Recruitment team via:
- Apply to via hoteljob.vn
- Submit CV to email: Linh.hoang accor.com
- Tel: 0388117333 (Mr.Linh)
MOMO là ví điện tử uy tín với hơn 10 triệu người dùng ở Việt Nam cho phép nhận/ chuyển tiền nhanh gọn nhẹ qua ứng dụng Momo trên điện thoại từ (tới) bạn bè, người thân – trong 1 nốt nhạc. Tiền trong “ví điện tử” cũng chính là tiền thật của bạn, và được bảo chứng bởi Vietcombank. Ngoài ra Momo còn hợp tác với các đối tác hàng đầu và uy tín của Việt Nam để làm điểm rút nạp tiền như Viettel, Thế giới di động, FPT Shop. Tổng số điểm toàn quốc đã hơn 8.000 điểm.
Là công ty công nghệ, CÔNG TY CỔ PHẦN VIỄN THÔNG MOMO VIỆT NAM xác định con người luôn là trọng tâm trong mọi chính sách phát triển của công ty. Kết quả bình chọn một lần nữa khẳng định hướng đi đúng của công ty trong chính sách xây dựng, phát triển đội ngũ nhân sự trẻ, tài năng gắn với văn hóa, môi trường làm việc năng động, sáng tạo cùng chính sách phúc lợi, đãi ngộ tốt và đã nhận được đánh giá cao từ người lao động, các ứng viên tiềm năng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- BHYT, BHXH, khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Kể từ năm 2007, MoMo bắt đầu triển khai xây dựng hệ sinh thái thanh toán điện tử tương tự như WeChat.
- Vào tháng 10 năm 2010, MoMo ra mắt dưới dạng dịch vụ liên kết giữa mạng điện thoại VinaPhone với các hệ thống các ngân hàng tại Việt Nam, cho phép các thuê bao di động thực hiện thanh toán, chuyển khoản ngay trên thiết bị của họ.
- Ngày 2 tháng 6 năm 2014, MoMo cho phép người dùng tải về thông qua nền tảng Android. Không lâu sau đó, MoMo có mặt trên App Store của iOS. Tháng 4 năm 2015, ứng dụng xuất hiện trên nền tảng Windows Phon
- Tháng 10 năm 2015, MoMo chính thức được Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp giấy phép, đảm bảo tiền trong ví là tiền thật và được bảo chứng.
-
Tháng 4 năm 2017, MoMo là đối tác tiếp theo của CGV Cinemas.
-
Năm 2018, MoMo lần lượt ký thỏa thuận hợp tác với Tổng công ty bảo hiểm Bảo Việt, Công ty tài chính tiêu dùng Home Credit Việt Nam và Tổng Công ty Đường Sắt Việt Nam.
-
Năm 2019, MoMo tiếp tục thỏa thuận hợp tác với Công ty Hệ thống Thông tin FPT trong việc thanh toán qua các hệ thống quản lý bệnh viện FPT.eHospital và chính quyền điện tử FPT.eGov và ký kết các thỏa thuận với Bệnh viện Đại học Y Dược Thành phố Hồ Chí Minh cùng hệ thống siêu thị Saigon Co.op. Th
-
Táng 9 năm 2019, MoMo ra mắt tính năng thanh toán trò chơi, ứng dụng và các dịch vụ trên App Store.
-
Ngày 9 tháng 12 năm 2019, ví MoMo trở thành một trong bốn kênh thanh toán chính thức trên cổng dịch vụ công Việt Nam, bên cạnh VNPT Pay, Vietinbank và Vietcombank.
-
Năm 2020, ví MoMo ký kết thỏa thuận hợp tác với Cục Tin học hóa triển khai Cổng thanh toán quốc gia.
Mission
-
MoMo thực hiện sứ mệnh:
-
Sử dụng công nghệ di động để cung cấp các giải pháp thanh toán và dịch vụ tài chính nhanh hơn, tốt hơn, an toàn hơn cho mọi người Việt Nam với chi phí thấp.
-
Trở thành siêu ứng dụng đáp ứng TẤT CẢ nhu cầu của người dùng
Review MOMO Vietnam
Mức OT xứng đáng cho các đóng góp vào mùa campaign
Môi trường làm việc năng động, thoải mái. Không bị gò bó thời gian.
Đồng nghiệp thân thiện, vui tính. Sếp nice, không có khoảng cách giữa sếp và nhân viên