Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to ensure satisfaction. Gather, summarize, and provide information to guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve guest call, request, or problem. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Monitor club lounge for seating availability, service, safety, and well-being of guests.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive remuneration package
- International and professional but friendly 5-star working environment.
- Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.
- Uniform provided by Hotel.
- Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
- Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law
- Accident 24/7 Insurance
- Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
- Ideally with a relevant degree or diploma in Hospitality or Tourism management.
- Minimum 1 years work experience in front office operations of a similar property.
- Excellent in English, problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Candidates be excellent in one out of three languages: Korean, Japanese, Chinese are preferred
Yêu cầu hồ sơ
Apply via Hotel Job
Công ty Xây dựng Phước Thành là một trong những doanh nghiệp đầu ngành trong lĩnh vực thi công xây lắp và nhà đầu tư về hạ tầng và khu đô thị mới - nhà ở có tiềm lực với tầm nhìn quy hoạch xa, rộng và cung cách kinh doanh độc đáo.
- Được thành lập vào ngày 30/12/2004.
- Là nhà thầu thi công với hơn 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực xây dựng Design & Build.
- Là 1 trong các Nhà thầu Xây dựng Uy tín nhất trong ngành xây dựng tại Việt Nam với hàng trăm dự án phủ rộng khắp cả nước và quốc tế.
- Năm 2019, Công ty CPXD Phước Thành được chứng nhận Top 5 NHÀ THẦU XUẤT SẮC nhất do Hiệp Hội Bất Động sản Việt Nam Reatimes tổ chức. Giải thưởng được hơn 20 chuyên gia, hơn 300.000 độc giả và 150 nhà báo bình chọn
- Cho đến năm 2020, từ một "tân binh" tiên phong trong lĩnh vực xây dựng, đến nay Phước Thành đã mở rộng thị phần của mình ngoài phát triển dự án nhà ở, khu công nghiệp thì còn phát triển trong cả lĩnh vực cơ sở hạ tầng, khu dân cư, khu đô thị và khu vui chơi giải trí....
Công ty Cổ phần Xây dựng Phước Thành (Phuoc Thanh Construction Corporation) là đơn vị thiết kế, thi công và xây dựng công trình trên toàn quốc.