Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
We are a world-leading smart mobility SaaS company with over 2,000,000 subscribers across 23 countries and we are looking for Business Development Executive/ Relationship Manager to join our team. Our teams are collaborative, vibrant and fast-growing and all team members are empowered with the freedom to influence our business with ideas that drive innovation and efficiency.
Responsibilities:
- Identify and pursue new business opportunities through various channels, including cold calling, networking, and social media platforms.
- Deliver compelling presentations that effectively demonstrate Cartracks products and solutions to prospective clients.
- Consistently exceed sales targets by generating new business and expanding relationships with existing customers.
- Conduct comprehensive needs analyses to understand client requirements and provide tailored pricing structures and deals.
- Prepare and submit accurate monthly sales forecasts to support business planning.
- Utilize CRM tools to their full potential for reporting, measuring, and controlling sales inputs and outcomes.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Bachelors Degree in a relevant field.
- Minimum of 2+ years of experience in B2B sales, ideally with a strong network in Logistics & Transportation (Bike-hailing, FMCG, Healthcare - Medical Device, etc.) or the Automotive industry.
- Proven ability to independently build and manage a sales pipeline, navigating through the full sales cycle from lead generation to closing.
- Conversational English communication
- Willingness to work in field locations as required.
- Possession of a valid drivers license is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập năm 2008 tại Hà Nội, Công ty Cổ phần Đầu tư & Thương mại Quốc tế (ICOM) là công ty tiên phong trong việc phát triển và cung cấp các dịch vụ giá trị gia tăng, đồng thời là đối tác chiến lược của các tập đoàn viễn thông tại Việt Nam.Lĩnh vực hoạt động:
- Công nghệ truyền thông viễn thông
- Dịch vụ giá trị gia tăng
- PR quảng cáo trên mạng Internet, Mobile
- Xây dựng phần mềm, Portal, Website.