Mô tả công việc
• The Driver has the responsibility to keep his car perfectly clean inside & outside at all times.
• The Driver needs to ensure the good work of his vehicle & must report to the (Chief) Concierge /Head Driver of any maintenance work, which is needed.
• The Driver must have a perfect grooming at all times according to the established standards.
• The Driver must have a dynamic & positive attitude as hotel representative outside the premises.
• The Driver must remain available to assist the Bellboys when he has some spare time during his shift, & on the request of the (Chief) Concierge.
GENERAL DUTIES:
Relations
• Maintain good working relationship with all colleagues within the section and Department as a whole.
• To be responsible for adhering to Sofitel Metropole Hanoi staff rules and regulations as detailed in the Sofitel Metropole Hanoi staff handbook.
Replacement and temporary mission
To be ready and responsible when assigned to perform in an emergency or difficult situation as required by Management from time to time.
Security Issues
The Driver has to know his duties & responsibility in the eventuality of fire.
Administration
• <Insert main Admin duties>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Financial and Revenue Responsibilities
• <Insert main Financial duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Training and Human Resources Management
• <Insert main HR-related duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Guest Service Responsibilities
• The Driver must keep the standards of his car up to established standards at all times. He prepares the drink list and cold towels to each guest as soon as he enters the car. He asks if the temperature and the music are fine with the guests. (Music is always set up “Lounge music)
• The Driver must drive safely, respect the traffic regulations, speed limits and must follow strictly the itineraries requested by the (Chef) Concierge.
• The Driver need to use the telephone cable for any incoming call when the guest is in the car.
• The Driver must have a good knowledge of the city in order to communicate those information to the guests during the trip (on the guest’s wish).
• The Driver must have a good knowledge of the hotel services & food promotions in order to communicate these information to the guests during the trip (on the guest’s wish)
• The Driver coordinates with both the Concierge & Head Driver to be kept updated on the limousine booking status, flight details & flight status. He has the responsibility not to keep the guest waiting at the airport or at the hotel, and to ensure his full trip satisfaction. Consequently he should check with the guest if the car temperature is suitable, if the guest would like some music & should be in alert if the guest has any question or any request.
Quyền lợi được hưởng
Will be discussed during interview
Yêu cầu công việc
Will be discussed during interview
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Dây cáp điện Việt Nam được thành lập từ ngày 06/10/1975 với thương hiệu CADIVI, là một doanh nghiệp chuyên sản xuất các loại dây và cáp điện. Sau khi được cổ phần hóa, CADIVI trở thành một công ty cổ phần từ tháng 9 năm 2007.
Hiện nay, CADIVI có một lực lượng cán bộ công nhân viên có trình độ chuyên môn cao. Trên 50% nhân viên của Công ty là các công nhân kỹ thuật, phần còn lại, bên cạnh các nhà quản lý trung và cao cấp là các cán bộ, nhân viên thuộc các phòng chức năng giàu kinh nghiệm.
Hiện tại, CADIVI có 3 nhà máy, 2 công ty thành viên cùng hệ thống phân phối bao gồm hơn 200 đại lý cấp 1 trải rộng khắp cả nước. CADIVI sở hữu các công nghệ hàng đầu trong ngành sản xuất dây cáp điện tại Việt Nam, được trang bị các máy móc, thiết bị từ châu Âu, Mỹ và các nước phát triển trong khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHXH, BHYT, BHTN,... theo quy định chung của Nhà nước
- Được tham gia Bảo hiểm sức khỏe Aon Care
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát, nghỉ dưỡng hàng năm
- Các hoạt động vui chơi, hội thao được tổ chức vào mỗi quý
Lịch sử thành lập
- Ngày 06/10/1975 Công ty CP dây cáp điện Việt Nam – CADIVI được thành lập.
- Năm 1979, Đổi tên thành Xí nghiệp Liên hợp Cán kéo dây đồng và nhôm
- Năm 1987, Thực hiện đăng ký độc quyền thương hiệu
- Năm 1989, Đổi tên thành LH XN dây và cáp điện (Cadivi)
- Năm 1995, Đổi theent hành Dây và Cáo điện Việt Nam (Cadivi); Sản xuất PVC
- Năm 2000, Xuất khẩu sang thị trường Myanmar và Iraq
- Năm 2002, Sản xuất cáp hạ thế, trung thế, cáp ngầm trung thế
- Năm 2005, Công ty tiến hành chuyển đổi mô hình hoạt động sang Công ty TNHH MTV; Xuất khẩu sang thị trường Mỹ, Công ty chiếm 30% thị phần trong nước
- Năm 2007, Công ty thực hiện cổ phần hóa thành Công ty Cổ phần Dây cáp điện Việt Nam; Doanh thu đạt 1.278 tỷ đồng
- Năm 2012, Công ty sản xuất cáp trung và hạ thế tại Tân Phú Trung với công nghệ mới; Thành lập Cadivi Đồng Nai
- Năm 2014, Cổ phiếu của Cadivi được niêm yết trên sàn HoSE
- Năm 2015, Cadivi kỷ niệm 40 năm thành lập; Công bố bộ nhận diện thương hiệu mới; Xây dựng nhà máy Cadivi miền Trung giai đoạn 2
- Năm 2016, Nhà nước thoái vốn hoàn toàn khỏi Cadivi.
- Năm 2018, Khai trương chi nhánh Cadivi tây Nguyên; Sản xuất cáp năng lượng mặt trời, CE/FRT-LSHF, cáp đường sân bay
- Năm 2019, Sản xuất cáp siêu nhiệt ACCC; Khánh thành nhà máy Cadivi Miền Trung giai đoạn 2; Triển khai giải pháp ERP SAP
- Năm 2020, Khánh thành nhà máy Cadivi Miền Bắc
- Năm 2021, Sản xuất cáp cho Metro Sài Gòn Suối Tiên; Trở thành nhà sản xuất dây cáp điện đứng thứ 1 thị phần Việt Nam.
Mission
Mang lại giải pháp truyền tải điện tốt nhất, an toàn nhất, tiết kiệm nhất cho khách hàng; tốt đa hóa lợi nhuận của cổ đông cũng như lợi ích của người lao động; góp phần xây dựng một xã hội ngày càng tốt đẹp hơn.