Việc làm Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Cập nhật 11/09/2024 18:58
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Tập Đoàn Đầu Tư HHG
SALES ADMIN & ASSISTANT (LOGISTICS)
Tập Đoàn Đầu Tư HHG
17 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Highly connecting with Sales team to qualify and deeply understanding customers.
  • Deeply understanding company’s product portfolio.
  • Ensuring that processing requirements meet agreed customer service standards, monitoring the shipments and ensure they are being processed correctly.
  • Closely connecting with other departments as required to develop positive working relationships to deliver smooth sales process and high win ratio.
  • Well-managing Salesforce systems to enhance sales process and ensure input information correctly.
  • Be accountable for one-point-contact and ensure information flow smoothly to all of departments.
  • Supporting Sales team to create quotation on time and input selling rates on Salesforce system.
  • Reporting to higher level as regular basis.
  • Escalation of issues to management to ensure that a customer is giving the attention required to meet timeline expectations.
  • Any other reasonable duties as requested by higher level.

Yêu Cầu Công Việc

*** Knowledge, Experience & Skills:

▪ Analytic and communication skills.

▪ Customer oriented.

▪ Able to work under the pressure where needed.

▪ Good time management techniques.

▪ Computer Literacy (MS Office).

▪ Be able to read, write and speak English.

▪ Ability to read, analyze and interpret highly complex regulations and procedures, and respond to common inquiries or complaints.

▪ Ability to solve critical issues in a fast-paced environment with time-sensitive deadlines.

▪ Strong interpersonal skills including diplomacy and patience.

▪ Demonstrated skills in organization group process, problem identification and resolution.

▪ Strong organizational and time management skills with ability to manage multiple projects and set priorities.

*** Education & Qualifications: Bachelor Degree or College Degree

*** Experience:

▪ Minimum 1 years’ experience in Pricing or Customer Service or Documentation within freight forwarding. Experience in a progressively responsible project manager or similar roles in pricing, transportation logistics or supply chain management preferred.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
99 Đường Số 37, Khu đô Thị Vạn Phúc, Hiệp Bình Phước, Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Công Ty CP Tập Đoàn Đầu Tư HHG
Tập Đoàn Đầu Tư HHG Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
31 Quang Trung, P. Lê Hồng Phong, Tp. Quảng Ngãi

Công ty CP Tập đoàn Đầu tư HHG là Tập đoàn Đầu tư chuyên cung cấp VLXD, bất động sản, Logistic tại thị trường miền Trung.

Tiền thân Công ty TNHH Hiệp Hương được thành lập từ năm 1993. Đến năm 2021 đã chuyển đổi thành Tập đoàn Đầu tư HHG. HHG (Hiệp Hương) đã khẳng định chỗ đứng trên thị trường ngành VLXD – Trang trí nội ngoại thất tỉnh Quảng Ngãi, với đội ngũ nhân viên tận tụy, năng động và trung thực trong công việc để luôn luôn đáp ứng được nhu cầu ngày càng cao của khách hàng.

 

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Đầu Tư HHG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Click để đánh giá