Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Recruitment Activities:
- Manage the full recruitment process, including sourcing, job posting, resume screening, interviews, and collaboration with hiring managers.
- Build and maintain a candidate pool through networking, referral activities, recruiting activities, and online/ media channels.
- Coordinate job fairs, manage vacancies, submit recruitment reports, and oversee onboarding to ensure a positive candidate experience.
- Administer and update recruitment databases, ensuring quality hires in the assigned area.
General HR Duties:
- Handle HR administrative tasks, including managing employee benefits, leave administration, payroll support, and maintaining accurate employee records.
- Assist in implementing HR policies, ensuring compliance with local labor laws, and supporting employee relations initiatives.
- Coordinate performance reviews, track employee progress, and assist in organizing training and development programs.
- Prepare HR-related communications, announcements, and reports for management review.
- Responsible for handling document approvals for the Hanoi office when requested.
Engagement Activity:
- Contribute to the development and execution of employee engagement initiatives to foster a positive workplace culture.
- Assist in organizing company events, team-building activities, and recognition programs.
Ad-hoc:
- Perform related duties and special projects as assigned by the manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Bachelor's degree in Human Resourcing or related field.
Experience: At least 1 year of experience in the recruitment position, mass recruitment experience preferred.
Work-related skills:
- Have knowledge about labor law.
- Experience in HR functions, especially Recruitment area.
- Computer soft skills.
Soft skills:
- Able to work under high-pressure environment and work efficiently to meet deadlines.
- Ability to work independently or good sense of team-work.
- Negotiation, communication, and interview skills.
- Good control of documents.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 23 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Tập đoàn Đầu tư HHG là Tập đoàn Đầu tư chuyên cung cấp VLXD, bất động sản, Logistic tại thị trường miền Trung.
Tiền thân Công ty TNHH Hiệp Hương được thành lập từ năm 1993. Đến năm 2021 đã chuyển đổi thành Tập đoàn Đầu tư HHG. HHG (Hiệp Hương) đã khẳng định chỗ đứng trên thị trường ngành VLXD – Trang trí nội ngoại thất tỉnh Quảng Ngãi, với đội ngũ nhân viên tận tụy, năng động và trung thực trong công việc để luôn luôn đáp ứng được nhu cầu ngày càng cao của khách hàng.