Việc làm Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Cập nhật 11/10/2024 10:43
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Tập Đoàn Đầu Tư HHG
Customer Service Supervisor
Tập Đoàn Đầu Tư HHG
18 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers

- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.

- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.

- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.

- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.

- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.

- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.

- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.

- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.

- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.

- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.

- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.

- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.

- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.

- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.

Yêu Cầu Công Việc

Education Level Required: Diploma Degree or above.

Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).

-          Demonstrate good verbal and written English skills.

-          Demonstrate good communication skills.

-          Have a teamwork spirit and strong work ethics.

-          Possess an ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.

-          Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.

-          Ability to prioritize, planning skills, well-organized, multitasking.

-          Presentation skills, Complaint handling skills.

-          Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions. Be creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Cobi Tower 2, 2-4 Đường Số 8, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 27 - 35
  • Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Tập Đoàn Đầu Tư HHG
Tập Đoàn Đầu Tư HHG Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
31 Quang Trung, P. Lê Hồng Phong, Tp. Quảng Ngãi

Công ty CP Tập đoàn Đầu tư HHG là Tập đoàn Đầu tư chuyên cung cấp VLXD, bất động sản, Logistic tại thị trường miền Trung.

Tiền thân Công ty TNHH Hiệp Hương được thành lập từ năm 1993. Đến năm 2021 đã chuyển đổi thành Tập đoàn Đầu tư HHG. HHG (Hiệp Hương) đã khẳng định chỗ đứng trên thị trường ngành VLXD – Trang trí nội ngoại thất tỉnh Quảng Ngãi, với đội ngũ nhân viên tận tụy, năng động và trung thực trong công việc để luôn luôn đáp ứng được nhu cầu ngày càng cao của khách hàng.

 

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Đầu Tư HHG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Tập Đoàn Đầu Tư HHG

Click để đánh giá