Mô tả công việc
customer/account level.
• Maintain strong, current nutrition, scientific, and medical knowledge to support selling and educating about Abbott products.
• Execute on account plans that grow market share based on these opportunities, in alignment with the territory strategy.
• Educate HCPs on the importance of nutrition on patient quality of life, and the role of Abbott's products in increasing quality
nutrition, through effective detailing conversations.
• Conduct consultative selling dialogues with HCPs to secure commitment to recommend Abbott products as the brand of choice.
• Uncover the needs and priorities of individual HCPs to customize the positioning of Abbott products, and the benefits to the
patient of choosing the Abbott brand.
• Build a story about the Abbott product to demonstrate how the product meets the needs of the HCP, and highlights the benefits of choosing the Abbott brand.
• Anticipate and manage HCP objections to recommending Abbott products. Gain HCP agreement to recommend Abbott
products to patients requiring nutritional support.
• Measure progress against account objectives, per the account plan, and take action to ensure targets are met on a monthly and quarterly basis.
• Collaborate with PGs to support patient education regarding nutrition and Abbott brands, to influence patient choice of
nutrition products. Meet key KPIs and targets as assigned by the Sales Manager.
• Develop and maintain strong relationships with HCPs throughout the customer account, at different levels of responsibility and influence.
• Leverage existing HCP relationships to increase awareness of and preference for Abbott products among other HCPs, and to build new HCP relationships.
Yêu cầu công việc
• Degree in Pharmacy or Medicine
• Sales ability
• Strategic account management
• Excellent communication skills
• Organization and planning skills
• Persistence
Quyền lợi được hưởng
13-month salary & performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare
Đào tạo
Training & Development
Công ty Cổ phần Tập đoàn NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft-group. NextTech chuyên doanh các dịch vụ Điện tử hoá cuộc sống trong nhiều lĩnh vực như: Chợ điện tử, Mua bán xuyên biên giới, Cổng thanh toán, Ví điện tử, Thanh toán di động, Cho vay tiêu dùng, Sàn giao dịch tiền mã hoá, Hậu cần kho vận, Chuyển phát hàng hoá, Đào tạo công nghệ, Du lịch trực tuyến v.v… với nhiều đơn vị thành viên lớn nhất Việt Nam hoặc tiên phong trong khu vực Đông Nam Á.
Hệ sinh thái NextTech hiện có 600 nhân viên làm việc tại 7 quốc gia trong 3 lĩnh vực chính: Thương mại điện tử, Công nghệ tài chính và Dịch vụ hậu cần; với sản lượng giao dịch năm 2017 ước đạt 500 triệu USD và doanh thu 90 triệu USD. NextTech đang hoạt động tại 8 văn phòng trên toàn cầu ở Hà Nội, Hồ Chí Minh (Việt Nam), Bangkok (Thái Lan), Kuala Lumpur (Malaysia), Jakarta (Indonesia), Manila (Philippines), San Jose (bang California, Mỹ) và Quảng Châu (Trung Quốc).
Vào tháng 11 năm 2017, NextTech vinh dự được bình chọn là 1 trong 10 doanh nghiệp có ảnh hưởng lớn nhất đến sự phát triển của Internet tại Việt Nam trong vòng 10 năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft.
Mission
- Với mục tiêu mang lại giá trị to lớn tới khách hàng và cộng đồng, NEXTTECH không ngừng tạo ra những sản phẩm mới để điện tử hóa và tiện lợi hóa cuộc sống của con người. Là sản phẩm trong hệ sinh thái công nghệ của NextTech Group Technopreneurs.