Mô tả công việc
· Developing and implementing communication plans to establish, maintain, and develop public relations and media relationships (Press, KOLs, Influencers...).
· Creating and executing monthly content plans & performance plans for digital channels (Facebook, Website, Instagram, Tiktok...) regarding products and new collections based on business and brand objectives.
· Creating ideas for image and video content for communication channels (Facebook, Tiktok, Instagram, Youtube...) suitable for the brand and target customers.
· Handling content-related tasks, ensuring consistent content across all channels that meet the requirement of the brand and target customers.
· Supervising the filming and editing of fashion videos/live streams on social media using specialized software for the responsible communication channels.
· Monitoring and updating the performance of communication channels (Fanpage, Website, Instagram, Tiktok, Influencers...) regarding the posting of information.
· Conducting sponsorship and event activities involving the company or BOD, negotiating and securing appropriate benefits for the company.
· Supporting communication tasks related to: writing PR articles, drafting press releases, organizing press conferences to introduce the brand, posting on internal media sites, sending brand updates to partners...
· Supervising and coordinating with related departments for responsible projects.
· Collecting and analyzing data to generate reports as required, aiming to improve the quality of content on the responsible social media channels.
Yêu cầu công việc
· Minimum of 3 years of experience in a similar position.
· Bachelor's degree in Economics, Marketing, or Journalism - Communication - PR.
· Preference for candidates with experience in THE FASHION INDUSTRY
· Strong management and organizational skills.
· Good writing/editing skills.
· Understanding of communication activities for branding and new product launches.
· Creativity with knowledge of products, imagery, and display at points of sale.
· Having relationships with press, KOLs, KOCs is an advantage.
· Timely reporting of any arising incidents to the leadership.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Tôn Việt Pháp là một trong những nhà sản xuất tôn mạ đầu tiên tại Việt Nam. Những giá trị cốt lõi của Tôn Việt Pháp được hình thành ngay từ những ngày đầu thành lập. Hoạt động kinh doanh của Tôn Việt Pháp được xây dựng trên nền tảng sức mạnh của những đối tác, mạng lưới phân phối và khách hàng. Mỗi bước tiến của Tôn Việt Pháp giúp Công ty đứng vững hơn trên mọi thị trường. Thông qua việc đầu tư về công nghệ, tối ưu về quy trình sản xuất, Tôn Việt Pháp đã và đang giúp khách hàng của mình nhận ra họ không chỉ đạt được hiệu quả kinh tế nhờ tối đa hóa nhu cầu sản phẩm, mà còn góp phần vào việc bảo vệ môi trường trước những biến đổi khí hậu của thế giới.
Thế mạnh của Tôn Việt Pháp là mang đến cho thị trường những sản phẩm tôn mạ chất lượng đáp ứng được những yêu cầu khắt khe của các công trình dự án lớn tới những yêu cầu đơn giản của các công trình xây dựng dân dụng.
Trải qua gần 20 năm trong ngành tôn thép, Tôn Việt Pháp được biết đến là một trong những thương hiệu sản xuất sản phẩm tôn mạ chất lượng hàng đầu Việt Nam.