'The person holding the position is responsible for:
- Be the focal point for consulting, proposing and coordinating with related units on process optimization, forms, and operating methods.
- Support to improve design capacity for employees in the Process design and management department
- Improve operating process:
- Be the focal document contact point for operating procedures.
- Deep understanding on the business of core products: credit processing, payment, trade finance, cards... to identify areas for improvement in processes/forms/systems
- Ability to proactively identify operational risks of existing processes, evaluate and make recommendations, process improvements to prevent and minimize the risk/ damage.
- Advise and guide end users on how to use the newly improved processes, systems and documents
- Coordinate with other functional units to re design processes and implement system according to the approved design, timeline.
- Monitor, measure and evaluate the implementation of technology and process improvement activities post go live.
- Periodically review and improve the operating procedures
- Consult, advise the BOD on the organization and implementation of operational process improvements
- Design and provide training programs and sessions to share knowledge, tools as well as new trending technology to improve the design capability of team members.
- Risk management and compliance:
- Ensure process improvement and technology application comply with the bank and law's regulation
- Perform other related tasks at the request of the BOM
Head of Central of Operation Excellence
Key Relationships - Direct Reports
N/A
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units, divisions in TCB
Key Relationships - External Stakeholders
As requested per tasks
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications: Graduate from university of majoring in Finance/ Banking, Economic, Bussiness Administration, Technology
- Have certificate in Lean Six Sigma, Agile/Waterfall Project Management in advance
- At least 15 years of experience in process design and project management
- Experience in programs/projects to improve customer experience and operational efficiency
- Knowledge of core banking products: credit, card services, payment and trade finance...
- Knowledge of quality management models and process improvement methods
Công ty TNHH MTV Dịch vụ Lữ hành Saigontourist là đơn vị thành viên thuộc Tổng Công ty Du lịch Sài Gòn, được thành lập và hoạt động từ năm 1975. Thành lập từ năm 1975, Công ty TNHH Một Thành Viên Dịch vụ Lữ hành Saigontourist hiện là công ty lữ hành hàng đầu tại Việt Nam kinh doanh hiệu quả cao ở cả 3 lĩnh vực du lịch then chốt: Du lịch quốc tế, du lịch nước ngoài và du lịch trong nước. Công ty TNHH MTV Dịch vụ Lữ hành Saigontourist là doanh nghiệp lữ hành luôn tiên phong với những sáng tạo đột phá, tăng trưởng bền vững, khẳng định vững chắc vị trí hàng đầu về chất lượng sản phẩm, dịch vụ, cung cách phục vụ và hiệu quả kinh doanh. Với thế mạnh cung ứng dịch vụ đa dạng từ các Tour trong nước, tour nước ngoài đến vé máy bay, thuê xe du lịch với chất lượng cao gắn với các giá trị “Chất lượng - Đổi mới - Sáng tạo - Năng lực lãnh đạo”. Công ty cam kết luôn nỗ lực đem đến những giá trị dịch vụ tốt nhất cho khách hàng và đối tác.
Review Saigontourist
khách sạn tốt nhất tp hcm
dành cho những người không có tham vọng
Công ty du lịch mạnh nhất Việt Nam