Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. About us
BSS Group is the trusted partner for full-service eCommerce solutions. Since our establishment in 2012, BSS has become a leader in the eCommerce space, known for its cutting-edge solutions tailored for Magento and Shopify merchants. In 2022, we expanded our ecosystem with the addition of Magestore and Simicart, enhancing our portfolio and serving hundreds of thousands of customers across more than 150 countries.
We are about to unveil a new business unit, distinguished by its product expertise and innovations in eCommerce technology for the EU market. For that, we’re looking for a Senior Marketing Specialist who will take the helm in shaping and driving the marketing strategy for this unit.
This role plays a significant impact on our growth and success in the dynamic eCommerce landscape. If you’re a strategic thinker with a passion for marketing and a desire to excel in a fast-paced environment, this is your chance.
2. Key Responsibilities
Campaign Strategy & Execution: Develop, implement, and refine multi-channel marketing strategies (email, social media, ads, etc.) to drive demand for our products and services. Coordinate with stakeholders, document campaign plans, and monitor execution to ensure alignment with business goals.
Content Strategy: Plan and execute content strategies to engage with potential customers across their journey.
Project Management: Contribute to multiple projects simultaneously, meeting deadlines and adhering to budgets.
Planning & Report: Create and implement quarterly and monthly action plans to meet KPIs and create detailed performance reports.
Partnership: Identify and connect with potential partners. Create and manage co-marketing campaigns with partner networks across digital and offline channels to broaden our reach and impact.
3. Benefits:
Salary: 22-30M, reviewed every 6 months
Be among the first to shape an innovative team led by visionary and outstanding leaders.
5-day workweek (Monday to Friday, 8:30 AM to 5:45 PM)
Agile working environment that respects differences and focuses on human development
Opportunities to participate in clubs: Football, running, game, etc.
Team-building events, picnics, and summer trips
Scenic office on 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floors. Free access to tea and coffee.
13.5 days of annual absence (12 days in accordance with the law + 1.5 days company trip)
Social and health insurance in accordance with the Vietnam Labor Code
Birthday gifts, seniority allowance, course & certificate coverage
Yêu Cầu Công Việc
4. Qualifications
Experience: At least 3 years of experience with proven results in marketing, with a focus on English-speaking markets. Experience in managing partnerships is a plus.
Skills: Good planning and organizational skills, with a keen ability to develop and execute detailed marketing strategies. Demonstrated expertise in marketing logic and campaign management.
Communication: Excellent written and verbal communication skills in English. IELTS 7.0 or above.
Analytical Mindset: Proficient in managing, collecting, and analyzing data to drive actionable insights and optimize marketing performance.
Technologically Savvy: In-depth understanding of digital marketing tools, design tools, and the latest marketing technologies. Experience with eCommerce platforms, particularly Magento, is a plus.
Attitude: Possess a positive, can-do attitude that motivates others and aligns with FIRE values.
Flexibility: Willingness to work according to the UK time zone.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 35
- Lương: 22 Tr - 30 Tr VND
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.