Mô tả công việc
Market Research and Competitive Analysis
Performance Marketing and Ads Management
User Acquisition and Retention
Team Management
Analytics and Reporting
Partnerships and Collaborations
Growth Strategy Development
Yêu cầu công việc
- Ability to work in a fast- paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
- Proficiency in using analytics tools (e.g., Google Analytics, Mixpanel, Amplitude) and marketing platforms (e.g., Google Ads, Facebook Ads).
- Excellent communication, leadership, and team management skills.
- Minimum of 2 years of experience in growth marketing, user acquisition, or digital marketing, preferably in the travel or e- commerce industry.
- Proven track record of developing and executing successful growth hacking strategies.
- Creative thinking and problem- solving abilities, with a strong focus on achieving results.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data, identify trends, and make data- driven decisions.
- Experience in managing media performance teams and overseeing digital advertising campaigns.
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
Quyền lợi
Benefits:
Women&039;s day 8/3 and 20/10, Christ march, married,...
Participating in social insurance and health insurance according to the provisions of the labor law.
Income: 20,000,000 to 25,000,000.
Working in a dynamic, professional, friendly environment with complete facilities
To be considered for annual salary adjustment, or according to work performance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 02:05:03
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.