Mô tả công việc
- Manage, update, and coordinate the yearly R&B plan, Execute marketing actCoordinates all requirements for R&B menus, including menu editing, translation, pr· Must also ensure that all physical menus in the outlets are adhering to InterCtogether with the Marketing team all food and beverage photography and videograp· Communicate directly with guests to promote all R&B outlets. Be a connection bethe team in managing guest experience on-site.
- Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and ftrends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and grow· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement an· Prepare and present reports to senior management based on pre-determined reqincluding those of confidential nature for the operations and administrative function· Liaise with all other outlets (including F&B Admin, accounting, purchasing, frontWhen and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reserv· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to tim· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shootforms, etc. (if the project is for F&B).
- Consolidate F&B weekly & monthly MKT report.
* Benefits:
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance as per 3 months: 2 million
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
- Service years in the field: 1 year+ related experience or an equivalent combination of education and experience in Marketing, Hospitality,
- Customer Service field.
* Knowledge and skills:
- Proficient in the use of Microsoft Office Tasks and Project Management
- Demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company
- Have excellent communication, analytical, and interpersonal skills.
- Ability to work in a fast-paced environment while maintaining a high level of accuracy and courtesy.
- Fantastic customer service ethic and high expectations for quality.
- Capable of multiple tasking and prioritizing and allocates resources efficiently to meet deadlines.
- Highly organized and able to adapt quickly to changing priorities. Ability to manage multiple projects and work assignments on a daily basis.
- Enjoys working in a team environment.
Quyền lợi được hưởng
:
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance as per 3 months: 2 million
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.