Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Demonstrates financial products and marketing researches, and financial and consulting services as deemed necessary by clients and management
- Makes outgoing customer calls or cold calls to schedules appointments and meetings
- Makes financial product, marketing skills and accounting knowledge readily available to self and colleagues through various resources
- Analyzes financial statements including cash flow, net profit, expenditures, and revenues to find problematic areas
- Creates information materials and presentations to business partners, clients, and investors, for business development in English
- Travels to different job locations as required, including but not limited to the project construction site
- Maintains excellent relationships with clients through superior customer services
- Together with management, develops marketing strategies and approaches for various financial products and marketing research and consulting services, such as Mezzanine Fund, Real Estate Fund, Private Equity Fund and Vietnamese-Japanese Joint Venture Business
Yêu Cầu Công Việc
<MUST>
- Graduated from university with major in Finance
- At least 2 years experience of audit in Big 4, real estate industry, investments
- Strong knowledge on Vietnamese accounting rules
- Fluent in English (Upper-Intermediate level) - TOEIC 800
<PREFER>
- Master degree is preferred
- Chief accountant certificate is preferred
Thông tin khác
- Độ tuổi: 22 - 27
- Lương: 17 Tr - 24 Tr VND
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.