The Position
We advance science so that we all have more time with the people we love As a Regional Customer Partner Lead. you will manage Sales team and develop business of the Mature Market of Northern region and coordinate with and support local distributors to provide best services to the end-customers.
Your Opportunity
- Formulate and implement strategic and tactical sales in the assigned territory
- Oversee all necessary commercial activities to fulfill strategic objectives
- Develop relationships with existing clients and maximize revenue potential
- Product Knowledge: Ensure good understanding the product portfolio and competitive advantages of the products
- Develops and leverages relationships with the leadership of key/strategic customers to deliver value-based solutions and achieve business results
- Tender Management: establishes priorities in the hospitals/groups with product listing for tender submission
- Apply existing marketing activities to ensure awareness of the company among all target groups
- Conduct presentations at small and medium customer sites and work with marketing for key account sites
- Build strong relationships with key accounts and develop a long term strategy how to grow business in key accounts
- Identify and seize opportunities for new business in existing (increase Roche share) and new customers
- Represent Vietnam in regional initiatives, projects and meetings as assigned by senior management
- Work closely with Service and Applications to understand potential issues at the customer and work together to ensure high customer satisfaction
- Upskill DSMs and Sales Reps in their team and ensure high performance spirit among the team
- Have Medical Doctor, Pharmaceutical or Biotechnology University Degree
- Have Good commercial understanding and understanding of Diagnostics buying cycle
- Have Sales experience in related industries is required
- Supervisory/Managerial experience is required
- Languages: Conversant in both English and Vietnamese (conversational & writing)
- Have creative Problem Solving and Negotiation Skill
- Have Customer Complaint Handling Skill
- Have Leadership and Coaching Skill
At Roche, more than 100,000 people across 100 countries are pushing back the frontiers of healthcare. Working together, we’ve become one of the world’s leading research-focused healthcare groups. Our success is built on innovation, curiosity and diversity.
Roche is an Equal Opportunity Employer.
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.