Acquiring new customer (enrollment).
Performing outstanding customer care to retain customer (retention).
Motivating sales teams to ensure a seamless experience for customers and employees.Center performance:
Responsible for center's revenue (in Ho Chi Minh).
Recruiting, training sales and customer service staffs to ensure students satisfaction.
Recruiting, training, coaching, leading and managing sales to hit the monthly/ quarterly/ annual goal.
Proposing plans and actions in order to achieve the approved annual budgets and targets.
Coordinating with the operation manager to manage class management capability, followed by market demands.
Human resources:
Recruiting, selecting, training and coaching sales and service staffs.
Strictly manageing consulting content, the sales team and customer service staffs to ensure close cooperation between them and the academic team.
Operations:
Working with the Academic team, the accountant on the following issues with the aim of delivering the best result for the company and the best service for those involved: customers, teachers,...
Maintaining the company's standards.
Following the company's policies, procedures, regulations, documents and reporting systems and standards.
Candidate requirements:
Experience in setting up new branches, team building, training and coaching are preferable.
Degree from oversea and/or business major is a plus.
Solid understanding and work experience in B2C Sales in education business (IT, Design, and /or foreign language) and prefer to have marketing knowledge.
Education: 4 Year University Degree or above.
Deal with problems and solutions on day-day basis center operation - Personality: Self-motivated, Entrepreneurship, Strong work ethic & will, Trustful history.
5+ years of center operation in local education field, preferably in multinational institutions.
Age: early to mid 30s.
Competitive sales ability and experiences.Competitive salary consistent with desires and abilities (negotiable).
Work in a professional environment with Vietnamese - Korean culture.
Labor contract, Social Insurance
Fully provided with modern equipment and amenities in accordance with the standards of Green Academy Korea.
Support for monthly parking and lunch fees.
Green Academy Việt Nam là học viện đào tạo IT - Thiết kế - Tiếng Hàn thuộc Học viện Green Academy Hàn Quốc với khoảng 80,000 học viên tốt nghiệp mỗi năm.
Hơn 25 năm phát triển, Green Academy vẫn giữ vị trí Học viện đào tạo chất lượng hàng đầu Hàn Quốc do Bộ Giáo dục và Bộ Lao động Hàn Quốc bình chọn.
Sở hữu 22 chi nhánh tại Hàn Quốc và Việt Nam.
Trên 95% học viên có việc làm ngay sau khi tốt nghiệp.
Đơn vị Độc Quyền tại Việt Nam tổ chức các kỳ thi chứng chỉ thiết kế của bộ lao động Hàn Quốc.
Qua hơn 4 năm phát triển tại Việt Nam, có gần 6000 học viên đã và đang theo học tại Green Academy. Cụ thể:
Khóa học IT: đã tổ chức hơn 120 lớp học với hơn 1100 học viên.
Khóa học Thiết kế: đã tổ chức hơn 170 lớp học với hơn 2000 học viên.
Khóa học Tiếng Hàn: đã tổ chức hơn 170 lớp học với hơn 2700 học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Học viên tham gia các lớp học tại Green Academy là sinh viên các trường đại học: Hutech, CNTT, Sư phạm Kỹ thuật, FPT, … và các bạn đã đi làm muốn nâng cao kiến thức, kỹ năng để có thêm nhiều cơ hội nghề nghiệp.
Review GREEN ACADEMY VIỆT NAM
OT vô tội vạ k tính lương (off t7 hoặc CN nhưng hầu như bắt buộc OT kể cả đau ốm bệnh tật…)