Essential Functions/Core Responsibilities
- Responsible for day-to-day functional direction of agents within the program training classroom environment, including student progress monitoring for the duration of training, providing coaching and developmental feedback and readiness recommendations
- Utilize effective presentation and facilitation skills including creative training techniques and adult/accelerated learning techniques using a variety of training delivery modalities in a classroom environment
- Prepare and present training materials through classroom learning, hands on demonstrations, and supporting activities
- Accountable for achieving individual training performance metrics
- Support and partner with Operations to transition of agents from training to production environment, ensuring competency levels meet business needs (where required)
- Maintain relevant product knowledge for each account by taking calls, attending client and cross functional meetings (as needed), and side by side observations
- Ensure effective, consistent communication with managers, peers, and other resource groups, including day-to-day informal interaction with clients
- May support Instructional Design team in designing and developing training materials for various instructional delivery methods including; computer-based training, interactive, classroom training, and written job aids
- Measure the effectiveness of training programs using various feedback methods – focus groups, interviews, and surveys that will lead to enhancement of training resources and programs based on results of evaluation
- Recommend curriculum modifications to Training Manager/Supervisor on the basis of internal customer feedback and/or Training Needs Analysis
- Participate and contribute to continuous learning culture by maintaining engagement on change management, product and services releases, policies, processes, and procedures
Candidate Profile
- Associate or Bachelor's Degree in related field from a four-year college or university with two to four years of relevant experience preferred
- Proven experience in training methodologies, and soft skills (communication skills, critical thinking, time management, team building, etc.)
- Strong communication skills, both written and verbal
- Proficient in Microsoft Office
- Demonstrated ability to multi-task, prioritize, and meet timelines on deliverable
- Self-starter, sense of urgency, and works well under pressure
- Strong attention to detail
- Sense of professionalism and ability to develop good relationships
Green Academy Việt Nam là học viện đào tạo IT - Thiết kế - Tiếng Hàn thuộc Học viện Green Academy Hàn Quốc với khoảng 80,000 học viên tốt nghiệp mỗi năm.
Hơn 25 năm phát triển, Green Academy vẫn giữ vị trí Học viện đào tạo chất lượng hàng đầu Hàn Quốc do Bộ Giáo dục và Bộ Lao động Hàn Quốc bình chọn.
Sở hữu 22 chi nhánh tại Hàn Quốc và Việt Nam.
Trên 95% học viên có việc làm ngay sau khi tốt nghiệp.
Đơn vị Độc Quyền tại Việt Nam tổ chức các kỳ thi chứng chỉ thiết kế của bộ lao động Hàn Quốc.
Qua hơn 4 năm phát triển tại Việt Nam, có gần 6000 học viên đã và đang theo học tại Green Academy. Cụ thể:
Khóa học IT: đã tổ chức hơn 120 lớp học với hơn 1100 học viên.
Khóa học Thiết kế: đã tổ chức hơn 170 lớp học với hơn 2000 học viên.
Khóa học Tiếng Hàn: đã tổ chức hơn 170 lớp học với hơn 2700 học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Học viên tham gia các lớp học tại Green Academy là sinh viên các trường đại học: Hutech, CNTT, Sư phạm Kỹ thuật, FPT, … và các bạn đã đi làm muốn nâng cao kiến thức, kỹ năng để có thêm nhiều cơ hội nghề nghiệp.
Review GREEN ACADEMY VIỆT NAM
OT vô tội vạ k tính lương (off t7 hoặc CN nhưng hầu như bắt buộc OT kể cả đau ốm bệnh tật…)