Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Các phòng ban đang tuyển dụng tại AIM
Việc làm AIM
Cập nhật 10/11/2025 23:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
E-commerce Haravan Administrator
AIM
114 việc làm
8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
17/06/2025
Hạn nộp hồ sơ:
28/06/2025
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
1 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Summary: We are seeking a talented and experienced E-commerce Haravan Administrator to join our dynamic Digital Transformation team. As an E-commerce Haravan Administrator, you will play a crucial role in managing and optimizing our online store on the Haravan platform. Your primary responsibility will be to ensure a seamless online shopping experience for our customers while maximizing sales and efficiency.
* Performance objectives:
1. Manage API development with 3rd party:
- Develop feature list
- Compile fields to transferred
- Test
- Commission
- Roll out
2. Product Management:
- Establish seamless import/export (or automatic) from ERP Inventory data to the HARAVAN website
- Create, edit, and optimize product listings, including descriptions, images, and pricing.
- Manage inventory levels and track stock movements.
- Implement effective product categorization and tagging strategies.
3. Order Processing:
- Research, evaluate (ease of use, cost, lead time to deliver) and propose logistic partner(s) for order fulfillment across all regions of Vietnam
- Process and fulfill orders accurately and efficiently. – evaluate api with ERP
- Handle customer inquiries and resolve issues related to orders and shipping.
- Manage returns, refunds, and exchanges.
4. Platform Management:
- Maintain and update the Haravan store, including theme customization, layout design, and functionality enhancements.
- Utilize Haravan's tools and apps to optimize store performance and user experience.
- Stay up-to-date with the latest Haravan features and best practices.
5. Marketing and Promotions:
- Create and execute marketing campaigns, including email marketing, social media promotions, and discount codes.
- Analyze website traffic and sales data to identify trends and opportunities.
- Implement strategies to improve website conversion rates and customer engagement.
6. Customer Support:
- Provide excellent customer service through various channels, such as email, chat, and phone.
- Resolve customer issues promptly and professionally.
- Build strong relationships with customers to foster loyalty and positive brand perception.
Yêu Cầu Công Việc
* Requirements:
- Open for Fresh Graduates with prior-experience in E-commerce
- English and Vietnamese communication language skills
- Can do attitude
- Strong problem-solving and analytical skills.
- Time management and project delivery driven
- Proven experience in e-commerce and digital marketing.
- Strong understanding of Haravan platform and its features.
- Proficiency in HTML, CSS, and basic web development skills.
- Excellent organizational and time management skills.
- Strong attention to detail and accuracy.
- Excellent written and verbal communication skills.
* What we offer:
- Competitive base salary + monthly bonus + 13th salary
- Social Insurance is fully covered after probation
- An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
- Great chance to develop through on-the-job training methods
* Working location: 117-119-121 Nguyễn Du, Bến Thành, District 1, HCMC
* Working time: 8:00 – 17:30; Monday – Friday
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác: Hỗ trợ gửi xe, điện thoại
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Cơ hội huấn luyện: Đào tạo On The Job Training
- Độ tuổi: 23 - 30
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Phúc lợi: Thưởng tháng, lương tháng 13
- Ngày nghỉ: 12 ngày phép/năm + 1 ngày lễ Giáng Sinh
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH Quản lý Mỹ Đông Dương (AIM) được thành lập năm 1994 và có 3 văn phòng tại Việt Nam (Hồ Chí Minh – Trụ sở chính, Hà Nội, Đà Nẵng) và Campuchia.
Trọng tâm trước đây của công ty là bán hàng, tiếp thị và phân phối trên nhiều lĩnh vực kinh doanh khác nhau và hiện bao gồm các dịch vụ sản xuất, tìm nguồn cung ứng và kinh doanh. AIM có thành tích nhất quán về thành công trong một số ngành công nghiệp khác nhau dựa trên sự hiểu biết của họ về các xu hướng và cơ hội kinh doanh trong khu vực, khả năng thực hiện các sáng kiến và mạng lưới phát triển liên tục trong các lĩnh vực kinh doanh khác nhau.
Công ty đã dẫn đầu thị trường ở một số danh mục sản phẩm bao gồm Vật liệu xây dựng (Nội thất văn phòng nhập khẩu, Ghế ngồi công cộng, Trần sợi khoáng, Sàn vinyl, Chống thấm) và Vật tư tiêu hao (Giấy nhôm, Hóa chất tẩy rửa và vệ sinh cho ngành Khách sạn)
AIM Việt Nam đang tìm kiếm những người (không phải sơ yếu lý lịch) những người:
• Thích học hỏi và phát triển về mặt nghề nghiệp và cá nhân
• Có nghị lực, sáng tạo, chủ động và trách nhiệm
• Không chỉ thích làm mà còn thích xây dựng mọi thứ
• Cân bằng sáng kiến cá nhân với tinh thần đồng đội
• Người hành động chu đáo - người có thể biến ý tưởng thành hành động
• Cam kết và đạo đức làm việc cao
Điều nhân viên yêu thích ở AIM:
• Học hỏi và phát triển:
- Công ty được giới thiệu đến trường Đại học AIM
- Được cộng đồng doanh nghiệp và các công ty săn đầu người công nhận là nơi phát triển nhân tài tốt nhất
• Môi trường làm việc đó là:
- Cởi mở và thân thiện
- Năng động và chuyên nghiệp
- Đa dạng với cơ hội làm việc với các đồng nghiệp từ khắp nơi trên thế giới
Những nghề phổ biến tại AIM
Bạn làm việc tại AIM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
AIM
Click để đánh giá