Mô tả công việc
• To direct and coordinate the overall activities of the Security Department.
• To guarantee the safety of all the guests, connectors and hotel property
• Establishes standard operation and procedures for Security Department
• Be aware of the Fire and Emergency procedures are coordinate with Engineering regarding safety
• Be responsible for formulating the departmental plan and supervise it to be followed up
• Has a global view of all the hotel’s safety and security needs
• Organizes and checks connectors’ work
• Ensures that the team provides a high standard of service
Quyền lợi được hưởng
- Discuss in the interview
Yêu cầu công việc
- An Assistant Security Manager must have a minimum of at least 2 years of college with specialty, experience or training in law enforcement medical training, firefighting, military or business management.
- Must have a high school diploma
- 3 years’ experience in a security function, preferably in a supervisory function.
Yêu cầu hồ sơ
- Vui lòng gửi CV/ Hồ sơ xin việc qua email hoặc nộp trực tiếp tại địa chỉ:
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.